Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er et selskap som ikke er moden for det profesjonelle markedet. Her har de mye å lære ifht opplysningsplikt osv. Arrogant!
Ser det er mye gammel info her, spesielt rundt betingelser. Har akkurat gått over til Phonero. Vi finleste betingelsene og de er helt identiske med Telenor sine, ingen forskjell verken på bruddgebyrer eller bindingstider. Erfaringen så langt er som forventet, verken mer eller mindre.
Avtaler det koster å komme ut av. Alle endringer krever ny binding, du ender med å måtte betale 3000 pr nummer for å komme ut av det elendige firmaet. STYR UNNA.
Enig med mange andre som er missforøyde! Jeg føler meg rett og slett lurt!
Aldri gå inn en avtale med dette selskapet! Jeg advarer på det sterkeste. Enormt høye priser for ekstra forbruk, fakturarot, lang bindingstid, voldsome ekstragebyrer. IKKE GJØR DEN TABBEN.
God service. Stabilt nett. Utmerket kundeoppfølging.
Phonero har blitt dårligere og dårligere på kundeoppfølging for bedrift - fungere bra i starten der en fikk raske svar tilbake på mailer, dette opplever jeg ikke lenger. Vil ikke anbefale dette selskapet til andre bedrifter slik jeg opplever dette selskapet nå! Vår virksomhet ble solgt til ny eier og ansatte ble overført til det nye selskapet. Det som da skjer er at vi får regningen på brudd på bindingstid når tidligere ansatte bytter til annen mobil leverandør.