Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd. Har brukt Phonero i mange år etter at jeg følte meg lurt av et ‘’billig selskap’’ som nesten ikke hadde dekning noen steder… Men etter overgangen til Phonero har jeg stort sett den dekningen jeg trenger.
Så fint at du opplever bedre dekning hos oss! Vi er veldig glad for at du er vår kunde 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Phonero svarer raskt på telefon, og ringer å følger opp innimellom også. Nettbutikken fungerer godt og leverer på 2 dager. Phonero fungerer!
Tusen takk for knall fin omtale, Bjørnar! Vi setter så stor pris på at du er kunden vår 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Vi er 10 lærere og en kontormedarbeider som er super fornøyd med dekningsgrad og service som vi opplever. Ingen andre leverandører er i nærheten av å kunne konkurrere.Jeg anbefaler Phonero til alle.
Hei Bent. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Synd jeg ikke byttet før. Da hadde jeg spart masse penger. Anbefales på det sterkeste
Hei Martin. Godt å se at du er fornøyd. 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Veldig bra service og oppfølging. Gjennomføringen av bytte var problemfri👍🏼
Hei Heidi. Så gøy å se at du er fornøyd med overgangen til Phonero og at ting fungerer som det skal 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Fikk 3000 kroner i bruddgebyr da jeg byttet abn. Trodde bindingstiden hadde gått ut, men fikk beskjed etterpå at jeg hadde en mnd igjen pluss tre mnd oppsigelsestid. Byttet fordi abn var alt for dyrt i forhold til hva jeg fikk for pengene. Dette bare bekreftet at hele greia føltes ut som skam.
Hei, Karina. Det stemmer at vi fakturerer avbestillingsgebyr dersom man sier opp innenfor avtaleperioden. Vi beklager at vi ikke tilfredsstilte forventningene dine. Hilsen Christer, Phonero
Flott service. Raskt svar og hyggelig betjening. Enkelt
Hei Eva. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk 😊 Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero