Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig samtale med stor forståelse for utfordringer vi som bedrift har. Flink til å finne løsninger som gjør vår hverdag enklere
Så fint å lese omtalen din Mai Britt! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super dekning,hyggelig kundesenter ,alltid korrekte fakturaer,tipp topp tommel opp
Så fint å lese omtalen din Lars! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Stabilt nett og gode priser. God service. Jeg har to telefoner og mobilt bredband igjen dere.
Tusen takk for omtalen Odd! 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Cecilie i Phonero.
rask problem løsning at du glemmer at det var noe problemer i det hele tatt 😀
Så fint å høre Gintare! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask support men noe kronglete web side ellers bra
Tusen takk for omtalen Trygve! 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og tar den med oss videre! Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero lokket meg med at regningen skulle bli lavere, men det stemte ikke. I tillegg trakk det mer nett når vi så film eller brukte APPer enn vårt abonnemnt et annet sted. Kundeservice var rett og slett forferdelig. Uhøflig og uærlige. Valgte faktisk å heller betale over 11.000kr for å slippe ut av avtalen enn å ha mer med dem å gjøre. Har aldri følt meg mer lurt.
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har pr d.d ikke noe å utsette på Phonero. Og da kan man ikke gjøre annet enn å gi full score👍🏼
Vi setter stor pris på din omtale Alf, og skal sikre at fortsetter slik! 😊 Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.