Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god hjelp. Første steg hjalp ikke, men var tilgjengelig til det var fikset
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Lena! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Raskt og effektiv handtering med gode svar. Både teknisk og praktisk.
Så fint å lese, Arild! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg føler meg lurt. Ble ringt mange ganger fra Phonero og tilbudt abonnement (bedrift). Ble lovet lav pris på ca 200 kr og ingen bindingstid. Viser seg at de ikke oppgir tilleggskostnader, slik at alle fakturaer ble dyrere enn antatt. I tillegg informeres man ikke om at det er 3 mnd oppsigelsestid. Det betyr at man må skriftlig (og med signatur) gir beskjed om at man planlegger å skifte abonnement om 3 mnd! Hvis man ikke gjør dette, faktureres man dermed fra 2 ulike leverandører de neste 3 månedene tross ingen bruk av Phonero-abonnoment! Lureri!!!
Hei Heidi! Det var leit å høre din opplevelse, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
God dekning. God nettbutikk. God kunde service. Gode priser!
Så hyggelig å lese, Jørn! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Tok kontakt med (Anonymisert navn) via Chat, superrask service, det setter jeg pris på!
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Kjell Are! Hilsen Cecilie i Phonero.
Erfaringen er svært begrenset, (minimal bruk og kort tid,) og gir nok dårlig grunnlag for å mene så mye, samt at det «middelmådige» inntrykket også kan skyldes egen utilstrekkelighet mht bruk av tjenestene. Jeg finner det vanskelig å orientere meg på egen side, finne info om alle tre abonnementene jeg betaler for, jeg får kun opplysninger om det ene nummeret uten å gå omvei om ekstra innlogginger osv. Jeg burde kunne få opp det hele via appen jeg har fått fra dere. Mao vanskelig å få/holde oversikt for en som ikke er «proff» i bruk av digitale hjelpemidler. Men hovedbebreidelsen går til selskapet SMB, som startet det hele, via særdeles utspekulert metode til å «fange» nye kunder, muligens innenfor gjeldende lovverk, men utenfor enhver moral og etisk forretningsdrift. Dere kjøpte meg ut av dette lureriet, men prisen blir allikevel urimelig høy, i et treårs perspektiv, sett i forhold til vårt behov og livssituasjon. Mvh Thor
Hei Thor! 😊 Jeg har forståelse for din tilbakemelding og vi ønsker alltid å forbedre oss på tjenestene våre slik at de blir enklest mulig for alle. Grunnet bedriftsmarked ser vi oss nødt til å ha en app for den ansatte (Ditt Phonero) og for administratorer (Din Bedrift). I Din Bedrift finner du en oversikt over alle abonnement, der du bla. kan finne faktura, se bruk, endre og bestille abonnement. Innloggingen til disse tjenesten finner du på www.phonero.no og "Logg inn". Hvis du du har andre spørsmål angående ditt abonnement og avtale, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] 🌸 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask hjelp, takk. Problemer med SIM-kort. Får nytt i posten.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Gro! 😊 Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero