Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Frekk og sur kundebehandler.
Er det ingen andre alternativer, så er ikke phonero et alternativ engang. Total mangel på kundebehandling. Sene svar. Gebyrer i alle retninger, det er bruddgebyrer, oppsigelsesgebyrer, oppsigelsestid som går om hverandre.
Bli ringt opp fra en telefonselger som lovde det blå fra himmelen og jeg var så dum og sa ja, første sjokk kom med første faktura på over 4000 kr... Jeg fikk skriftlig av selgeren at internett bruk er det samme i utlandet som i Norge d.v.s. innen de 25 GB jeg hadde oppstår det ingen kostnader ekstra men etter det kommer kostnader, etter denne fakturaen kontaktet jeg Phonero og det frekkeste jeg noen gang har opplevd var uttalelsen "... Vi for holder oss til våre retningslinjer, en telefonselger kan love hva han vil..... " ingen mulighet til å lytte til telefonsvareren, ingen mulighet til å sende eller motta MMS, SMS kom inn som MMS og de kunne jeg ikke åpne, hadde 2 telefon nr fra Phonero og det var i 90 % av alle tilfeller ikke mulig og ringe til nr 2 selv om den var ved siden av meg med full dekning og mobilen på, det kom bare at abonnenten har slått av eller befinner seg ute av område...... Jeg trakk 300 kr fra alle fakturaene etter avtale med service telefon, jeg sa opp avtalen 3 måneder før og bare en uke etter det kom oppsigelsen fra Phonero og en faktura på bruddgebyr på 9000 pluss moms.... Nå er det forliksrådet og om de er nøytrale og se på saken nøyaktig må jeg bare få en god dom.... Phonero har ingen peiling på service men god peiling å lure penger ut av folk som gikk på lim.... 64 % av omsetting av Phonero er bruddgebyr har jeg lest på nettet en gang og det sier jo veldig mye!
Tilnærmet umulig å komme seg ut av binding, eller få et fornuftig svar...
Har, fått prakket på meg Phonero fra bedriften. Lite fornøyd, problemer med oppsett og noen drøye utenlanstakster. Internett funker av og til men stort sett ikke utenlands. Anbefales IKKE!!!!!
Abonnement auto fornyes for ett år a gangen. Må sende brev innen bestemt dato og være bekreftet mottatt av Phonero før du kan si opp. Husk å skriv eksakt dato for oppsigelse for å si opp ditt abonnement. Nå som TELIA kjøper dem, ringte jeg support for å få stoppet abonnementet mitt. Påstår at de har full rett til å tvinge meg over på TELIA nett. Ble forbanna og minte de på at denne gangen er det de som bryter kontrakten. Truet med Forbrukerrådet, ble en annen tone da. Håper jeg kommer meg ut av dette helvete nå...
Svindel fra A til Å Kundebehandlere driver med løgn! Kom dere ut så fort det er mulig, for de som er der. Bytt ALDRI til Phonero.