Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri opplevd dårligere kundeservice i noe selskap noensinne, uansett bransje. De er raske til å svare på kundeservice, men det virker som om "kunderådgiverne" du kommer i kontakt er eksperter på å lure deg inn i avtaler som koster deg dyrt. Her må du lese alt som står med liten skrift for du kan ikke stole på at de forteller deg sannheten!! Jeg gremmes over at jeg lot meg lure til å bytte til Phonero, og ser frem til at jeg snart er ferdig med deres tjenester.
Min erfaring med Phonero er dessverre en skremmende opplevelse. En selger som unnlater å fortelle om alle tilleggsprisene, dekning som ikke tilsvarer andre leverandører, inkompetent kundeservice og dårlig håndtering av misfornøyde kunder. Så min anbefaling er å holde seg unna selskapet. Bare søk etter flere andre sin erfaring, så ser du at jeg er ikke den eneste, dessverre.
Dyrt og dårlig. De er mye dyrere enn andre telefonselskaper for vårt bruk. Vi ble i tillegg lurt på ekstra abonnement fordi de sendte med en haug simkort og ikke greide å portere telefonnummer som skulle porteres. Men det verste er at de ikke får til å sende faktura til rett tid, har sendt en rekke varsler på epost til en epostadresse som ikke eksisterer og ikke sender varsler til riktig telefonnummer. De har til og med sendt faktura med vårt firmanavn til en person i et annet firma i en helt annen bransje (det var i riktig by i det minste). Styr langt unna!
Blev lurt av en telefonselger. Koster 3000,- at annulere avtalen.
Ble lurt av selger inn i en 2 års bindingsavtale der hvor jeg ble lovt lave priser, men fikk det styrt motsatte med et kundeservice som er på randen til ubrukelig. Koster 3000,- å bytte, noe som ble en svært kostbar erfaring.
De nekter å godta min muntlige oppsigelse når jeg ringer 03222. Får ikke sendt en skriftlig beskjed om at jeg vil si opp fasttelefonen. Serveren sier at noen opplysninger mangler selv om jeg har fylt ut alt i kontaktskjema. Elendig webside. En ting er sikkert, jeg skal få den sagt opp om det enn skal koste.
De fakturerer oss for overforbruk ihht dataavtale, deretter beklager de feilen da abb. ikke ble strupet på 128kb/s som annonsert og lover å kreditere. Det skjer aldri og nå to måneder senere så mener de vi likevel skal betale. Utrolig dårlig kundeservice, sørg for å ha ALT SKRIFTLIG når det gjelder dette firmaet. Vi ser nå etter ny leverandør.