Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På Chat oppnås rask kontakt samt god og effektiv hjelp
Hei, Trond. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Kontakt oss gjerne på [email protected] med hva du mener vi kunne gjort bedre. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero.
Ingenting å sette fingeren på. Både mobilab. og mobilt bredbånd virker som det skal.
Heisann Olav. Så fint å se at du er fornøyd med både mobilabonnement og mobilt bredbånd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Phonero holder de lover, i motsetning til overivrige selgere i andre telefonselskap som lover mer enn de kan stå inne for!
Hei, Bernt. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Her får en rask og presis oppfølging når det trengs. Det eneste som ønskes er bedre dekning enkelte steder.
Heisann Trond. Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er oppgradering, feil eller om det trengs oppgradering. Kontakt oss gjerne på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero
jeg er veldig fornøyd med dere. god dekning og god service.. mvh Espen A.
Hei, Espen. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Løsningsorientert kundeservice, hyggelige og imøtekommende.
Hei, Sanja. Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
God dekning, god service, god oppfølgning, med en datapakke som passer mitt behov.
Heisann, Sverre. Så godt å se at du er fornøyd med dekning, service og godt tilpasset datapakke! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero