Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble nettopp ringt opp for x-te gang av en veldig pågående selger som lovte at alt blir bare billigere og grønne enger, hvis vi bytter fra ICE til Phonero. Og at DE eier nettet som ICE leier av de. MEN: Jeg vet at Phonero bruker Telia som har null dekning her og at det er ICE sitt eget nett vi bruker. I tillegg er det et bedriftsabbonement på 24 mnd bindingstid, som vi da altså ikke kunne ha brukt, hvis jeg hadde gått i fella. Makan til useriøs leter man lenge etter.
Hei Susanne! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Bra mobiloperatør med super kundeservice. Får rask og god hjelp til dei utfordringer og spørsmåla eg måtte ha.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Johannes😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Skulle gjerne sett at det hadde vært noe support gjennom påsken også.
Hei Hilde! Takk for tilbakemeldingen din 😊 Selv om kundebehandlerne våre er noen skikkelige superhelter, må de også ha litt hvile. Utenom åpningstidene er det vår supre chatbot Phonelia som holder fortet. Hun hjelper deg mer enn gjerne med det du trenger hjelp til. Det beste av alt – hun er tilgjengelig 24/7! Hilsen Dina i Phonero
Vi har vært kunde hos Phodero i 4 måneder. Vi var ikke fornøyd med opplevelsen fordi de pleide gang på gang å belaste oss med høyere kostnader enn avtalt. I tillegg lovet en selger oss muligheten å dele nett mellom familiemedlemmer, men det var løgn. I Februar 2023 valgte vi å bytte abonnement til en annen leverandør. Vi er en familie på 5 stk. som alle var kunder hos Phonero. Først så belaster de oss 18 750kr, det skjønner vi fordi det er et bruddgebyr siden vi hadde bindingstid hos dem. Vi har ikke betalt den fakturaen enda, så sender Phonero en til faktura, denne gangen på 30 000kr. Hva er dette for noe??? Det er nesten som om Phonero ikke tåler å miste kunder. Vi forventet mye bedre av et slikt selskap. Vil ikke anbefale til noen som helst.
Hei Ammar! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Appen er veldig bra. Fungerer. Fått veldig bra service på kundeservice når jeg har hatt behov for å kontakte dem. Kunne vært bedre dekning i enkelte områder.
Så gøy å høre at du er fornøyd med appen vår! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.
Fikk rask hjelp. Hyggelig og imøtekommende person fra Phonero. Feilen ble funnet.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Ble kontaktet av hyggelig selger, sa det var viktig for meg å ha en person å kontakte om jeg/vi hadde spørsmål vedr. Abbonement. Selger sa jeg fikk han som kontakt. Prøvd en rekke ganger å få kontakt med han, kommer bare på tlf svarer. Fikk mail om avtale, reagerte på 24 mnd bindingstid. Dette ble det ikke sagt noe om. Nå må vi betale kr. 3000,- for å bryte, selvom Abbonement ikke gjelder enda. Skrevet 3 mail, ikke fått svar, ringt 4 ganger og alle har sagt de skal ordne opp. Fikk mail idag av en sjef som forteller at angrefrist ikke gjelder på bedrift, sikkert riktig, men utrolig dårlig service. Å unnlate å svare på mail, virker på meg veldig uprofesjonelt. Dette vil jeg ikke godta.
Hei Rune! Dette vil jeg gjerne se nærmere på. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.