Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Første operatøren jeg har hatt som ikke sperrer marine nett å ikke gjør noe med det. Dyrere en de fleste og dårlig dekning. Totalt stryk.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask, effektiv og strålende service fra phonero utsendte personen idag. Problemet ble løst, vi fikk passende tlf og headset som ønsket. Godt utført og vi er fornøyd.
Tusen takk for hyggelig omtale, Johanna! 😊 Så fint å høre at det ordnet seg med utstyret. Hilsen Cecilie i Phonero.
Trengte hjelp med aktivisering av sim kort til ipad. Kundebehandler skjønte fort problemstillingen min og løste det med engang.
Tusen takk for hyggelig omtale, Cecilie! 😊 Så bra du fikk en rask løsning på problemet! Hilsen Cecilie i Phonero.
… ble bare litt overraska i sommer da jeg tok båt Til Tyskland og fikk regning på 5-600 kr - uten at jeg var klar over det. Ser etterpå at jeg kan reservere meg for databruk på båt…. Men visste ikke det!
Hei Inga! Takk for omtalen, det setter vi stor pris på 😊 Vi er alltid tilgjengelig om du skulle ha spørsmål til våre tjenester. Hilsen Cecilie i Phonero.
Personlig oppfølging. Veldig flinke folk på kundeservice. Rask hjelp når en er i krisis. Snille og dyktige folk.
Hallo! Det varmer virkelig å høre om din positive opplevelse med vårt kundeservice-team. Det er alltid vårt mål å gi rask og effektiv hjelp, selv i kritiske øyeblikk. Takk for din hyggelige tilbakemelding. Hilsen Christer
Hyggelig og løsningsorientert, strakk seg for å løse problemene.
Hei Asgeir! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service. Vi streber alltid etter å være hyggelige og løsningsorienterte for å sikre at alle kundene våre er fornøyde. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring :) Hilsen Christer
Rask, hyggelig og informativ samtale med kundeservice, der vi kom fram til en løsning for vårt sentralbord i ferieavvikling, veldig fornøyd
Hallo Stig! Det er fantastisk å høre at du hadde en hyggelig og informativ samtale med vårt kundeservice-team. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg med å finne en løsning for ditt sentralbord i ferieavviklingen. Hilsen Christer