Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
… ble bare litt overraska i sommer da jeg tok båt Til Tyskland og fikk regning på 5-600 kr - uten at jeg var klar over det. Ser etterpå at jeg kan reservere meg for databruk på båt…. Men visste ikke det!
Hei Inga! Takk for omtalen, det setter vi stor pris på 😊 Vi er alltid tilgjengelig om du skulle ha spørsmål til våre tjenester. Hilsen Cecilie i Phonero.
Personlig oppfølging. Veldig flinke folk på kundeservice. Rask hjelp når en er i krisis. Snille og dyktige folk.
Hallo! Det varmer virkelig å høre om din positive opplevelse med vårt kundeservice-team. Det er alltid vårt mål å gi rask og effektiv hjelp, selv i kritiske øyeblikk. Takk for din hyggelige tilbakemelding. Hilsen Christer
Hyggelig og løsningsorientert, strakk seg for å løse problemene.
Hei Asgeir! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service. Vi streber alltid etter å være hyggelige og løsningsorienterte for å sikre at alle kundene våre er fornøyde. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring :) Hilsen Christer
Rask, hyggelig og informativ samtale med kundeservice, der vi kom fram til en løsning for vårt sentralbord i ferieavvikling, veldig fornøyd
Hallo Stig! Det er fantastisk å høre at du hadde en hyggelig og informativ samtale med vårt kundeservice-team. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg med å finne en løsning for ditt sentralbord i ferieavviklingen. Hilsen Christer
Phonero har inkludert tjenester vi tidligere måtte betale for og som ikke var tilgjengelig hos tidligere leverandører. Byttet ble effektivt gjennomført, var godt planlagt og vi fikk til og med assistanse ved fysisk oppmøte av Phonero medarbeidere. Gode rapporterings- og adminverktøy, vi håndterer selv endringene og ved behov får vi rask og god assistanse. Vi er også godt fornøyd med dekning og stabilitet på tjenestene.
Hei Henrik! Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi er glade for å høre at byttet til oss gikk effektivt og at du er fornøyd med våre tjenester og støtte. Vi ser frem til å fortsette å gi deg god service i fremtiden. Hilsen Christer
Gammel som fra annen operatør sto i tlf. Derfor fikk vi ikke nett utland. Ut med sim og aktiverte esim og da løste problemet seg. Super service. Husk og nevne til andre at sim må ut av tlf
Hei! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at problemet ditt med bytte av abonnement til nytt SIM i utlandet ble løst raskt. Din tilbakemelding er viktig og vil hjelpe oss med å informere andre kunder om denne løsningen. Hilsen Christer
God informasjon og overføring av abonnement skjedde som avtalt og til nøyaktig avtalt tidspunkt!
Hei! Det er flott å høre at du hadde en sømløs opplevelse med overføring av abonnement. Vi jobber hardt for å sikre at prosessene våre er effektive og enkle for våre kunder. Takk for din positive tilbakemelding! Hilsen Christer