Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For en stund siden var jeg på en lang utenlandstur uten internett og visste at jeg ikke kunne betale Phonero regningen i tide. Jeg kontaktet dem på forhånd og etter avtale betalte inn kr 2.000 i forskudd. Dette holdt de ikke orden på, og da jeg kom tilbake hadde det kommet mye purringer og også snakk om inkasso. Til tross for at forskuddet dekket mere enn regningen! Nå har vi sagt opp abonnementet og erfarer, som alle andre, at uansett hva man gjør, så kommer det et surt avbruddsgebyr. ALDRI MER PHONERO.
Produkt ok, kunde support og kunde behandling under enhver kritikk.
Fungerer helt topp for meg. Jeg har 50GB datapakke til samme pris som 15GB hos Telenor.
Bedriften vår har i en 2 års periode hatt Phonero. De hevdet hele tiden at dekningen deres var like bra som Telenor, fordi de lå på deres nett. Vi gikk over til Telenor og Telenor Mobilt Bedriftsnett for ca 1 måned siden. Det var som en helt ny verden, vi har fått dekning der vi tidligere ikke hadde dekning hos Phonero. Phonero har hele tiden sagt at de er lik på dekning, det stemmer ikke i det hele tatt. Vi har en helt klar anbefaling og det er Telenor, vi har ikke mistet en eneste samtale etter at vi gikk over til dem. Tapte samtaler er tapte inntekter for oss.
Fikk som lovet redusert prisen på abonnementene i vår bedrift med over 50%. Full Telenor-dekning og veldig god service med fast konsulent.
Skjulte kostnader, automatisk fornying av avtale og dårlig service!
Gode priser. Ingen ventetid på support. Lett å forandre avtale hvis behovet endrer seg.