Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har benyttet Phonero sammenhengende i mange år nå, ut noen problemer. Kundeservice har respondert svært raskt i de tilfellene at den gode app'en ikke har hatt en enkel løsning. Kan anbefales!
Hei Johan! Det er flott å høre at du har hatt en problemfri opplevelse med Phonero over flere år, og at vår kundeservice har levert rask respons når det har vært nødvendig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Christer
R. took the time to take me through the bedriftsnett platform and answer my questions. Friendly, patient and service focused. I learned and understood a lot thanks to this call. I used the « call me back » option and it took only 15 minutes before I was called back. Happy about the service!
Hi Clarisse! We're thrilled to hear that "R" was able to guide you through the bedriftsnett platform and answer all your questions. We aim to provide friendly and focused service. Also, glad to hear that our "call me back" feature met your needs! Thank you for sharing your experience! Regards Christer
Jeg hadde fått en telefon fra de april 2021 og ble lovet bra dekning og gode priser. Hele familien på 5 stk bytta da til Phonero. Selgeren hadde «glemt» å nevne at disse prisene er uten mva. Etter ett par måneder var vi misfornøyde med at vi hadde blitt lurt angående prisene. Vi ønsket da å bytte tilbake til Talkmore men fant da ut at det var 24 måneders bindingstid. Vi bestemte oss da å vente ut denne tiden. 2 år senere får vi endelig byttet til Talkmore igjen. Etter ett par uker får jeg en faktura på over 18 tusen kroner. Dette er da bruddgebyret på 3000 ganger med 5 pluss mva. Ingen steder på kontrakten sto det noe som helst om å gi forvarsel 3 måneder før man bytter over. Vi hadde bare hørt om 24 måneders bindingstid, som også sto i kontrakten. Dette med bruddsgebyret er da gjemt godt i vilkårene deres. Ser på andre anmeldelser at mange har slitt med det samme, skulle tro Phonero ville tatt dette seriøst da. Har aldri hørt om andre leverandører som belaster kundene slik. Vi har klagd til kundeservice og venter på svar, men etter å ha sett anmeldelser her så tviler jeg at Phonero vil gi seg. Virker som om dette er måten de tjener penger på ved å lure folk på denne måten. Hold dere unna, de er en gjeng med svindlere.
Hei! Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse. Det er viktig for oss å sikre at all informasjon om våre tjenester er klart forstått av våre kunder. Vi tar dine bekymringer på alvor. Kan du sende meg en epost til [email protected], så kan vi ta en nærmere titt på saken. Hører fra deg, hilsen Christer
Good experiences till now. Good connectivity, no issue on internet
Hi, Sammy. We're so glad to hear that you're enjoying our cellular services. We aim to keep it that way! Don't hesitate to reach out if you ever need anything. Thanks for your positive feedback! Regards Christer
Veldig fornøyd med Phoneros kundeservice, svært hjelpsomme kundeservicemedarbeidere som alltid gjør «det lille ekstra» for å ivareta kundens behov.
Gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, Daniel. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet, og strekke oss det lille ekstra hver gang :) Hilsen Christer
Ryddig og god kundeservice, kan anbefales. Har bare gode erfaringer 😃
Hei, Ken. Veldig godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi skal fortsette å levere gode erfaringer fremover. Hilsen Christer
Enkelt og raskt hjelp fra kundeservice. Hyggelige og behjelpelig folk som svarer på tlf.
Heisann Elias! Så hyggelig å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter veldig pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Christer