Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna, verste mobilselskap i verden!!! Tullinger i kundeservice og mye mye mer!
De gir inntrykk av å være billig - den reelle prisen er høyere. Kontrakten så intrikat at umulig å forstå, vår bedrift kreves for bruddgebyr på 1 million. Fakturasystemet deres klarer ikke å dokumentere om de fakturerer korrekt. Du får ingen hjelp av dem til å løse problemer.
Her stemmer ingen opplysninger gitt av selger med det som opplyses etter overgang. Med verdens mest arrogant og for jæ.... Kundesupport står dette til stryk. Ønsker du problemer fra A til Å velg Phonero, hvis ikke styr LANGT unna.
Prisen ligger godt under telenor til tross for lik dekning. Løsningene er brukervennlige og fungerer bra. Kundeservice svarer raskt og er hyggelige.
Gikk inn på bedriftsavtale med Phonero pga god pris til bedriften, og en tilsynelatende god løsning. Den første regninga ga oss et sjokk, hvor det var etableringsgebyrer på flere tusen kroner! Mye rot i oppstartsfasen ga oss mange "møter" med en ikke tilstedeværende kundeservice. Etter hvert fant vi ut at dekning og pris var dårligere enn med forrige operatør, så vi begynte å angre på at vi gikk inn på avtalen. Byttet operatør nylig, før 2 års bindingen var unnagjort, og fikk bruddgebyrer på 3000,- for hver abonnent i tillegg til 5000,- for sentralbordløsningen. Vil absolutt ikke anbefale denne mobiloperatøren!
Byttet til Phonero med 15 abonnenter fra min bedrift når jeg var lovet lave priser og dekning fra Telenor. Mobilene var nesten uten dekning, kundene kunne ikke ringe til oss, bedriften var kuttet ut i 2 uker. Fikk ikke hjelp fra Phonero i det hele tatt, de sendte meg til Telenor. Byttet til Netcom og problemet var løst. Måtte betale regninger med brudd gebyrer og diverse tull-avgifter til 90 000 NOK fordi de har en punkt i kontrakten at de garanterer ikke dekning og det er Telenor-sin ansvar. Men Telenor og Netcom fungerer helt greit i vårt område. Styr unna!!!
Vi ble overtalt til å flytte mobiltelefonene til Phonero. Dette har vi angret bitter på. Det har vært problemer med supporten fra før vi flyttet over, får beskjeder om forskjellige datoer fra forskjellige medarbeidere (det virker ikke som høyre hånd vet hva venstre hånd gjør). Det ble heller ikke registrert riktig i henhold til avtale. Supportavdelingen fungerer meget dårlig, er vanskelig å snakke med (forstår ikke). Alt vi har med Phonero blir på en måte negativ opplevelse. Har brukt alt for mye tid på telefon på dette selskapet.