Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er meget tilfreds med Phonero som vår mobilleverandør. De svarer på våre henvendelser umiddelbart, og løser våre problemer pr. omgående. Om nødvendig ringer de uoppfordret tibake .
Hei Aage. Så gøy å se du er fornøyd med oss! Hyggelige tilbakemeldinger som din gir oss motivasjon til å fortsette å hele tiden bli enda bedre 😊 Tusen takk for fin tilbakemelding! Hilsen Mads, Phonero
Opplever Phonero som en seriøs aktor som tar kundene på alvor. Med Telias gode dekning og fornuftig prisstruktur ser vi ingen grunn til å bytte leverandør.
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Espen! Vi er veldig glad for at du er vår kunde 😊 Mvh Mads Phonero
Godt fornøyd bruker, alltid tilgjengelig når man trenger di.
Hei. Takk for fin omtale!😊 Veldig bra at du er fornøyd med oss! Hilsen Mads, Phonero
Veldig fornøyd. Phonero står for det de lover og endrer raskt hvis de har glemt noe.
Hei Heidi. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Hilsen Mads, Phonero
De svarer raskt på henvendelser, både på tlf og Mail
Hei Rolf. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Med Phonero som vår leverandør av mobilabonnement får vi mye verdi for pengene samt kundeopplevelsen er helt topp.
Hei Dag. Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på 😊 Hilsen Mads, Phonero
Ringer titals ganger på få dager. Blir pratet rundt. Dårlig dekning på innternett. Dårlug kundebahandling, når misforståelse oppstår. Styr unna, alt som har med Phonero å gjøre.
Hei, Knut. Dette vil vi gjerne undersøke. I dag har 2 av 3 nordmenn 5G dekning fra oss, så vi ønsker gjerne å undersøke ditt område for å se om det er arbeid eller planlagt arbeid nær deg. Vi ønsker å forstå hva vi kan hjelpe med, og håper du kan sende oss en epost på [email protected] så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero