Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skulle få et bedriftsabonnement med gratis data-sim, men det visste phonero ikke noe om i etterkant. I tillegg klarte å skrive epost adressen feil, selv om den ble stavet tydelig. Som følge kom det straks et innkassovarsel med et gebyr på kr. 200. Et lang søk fant jeg ingen nummer til kundeservice, men klarte å finne til slutt ett kontaktskjema. Det kom svar 5 dager senere. Jeg sa opp abonnementet umiddelbart, og fikk da såklart beskjed om at det blir et bruddgebyr på kr. 3000,-. Phonero kunne med fordel ta opptak av det selgere deres lover på telefon. Men de kr. 3000 er det verdt å komme seg til et seriøst selskap. Ikke opplevd lignende i de 24 år jeg har hatt mobil.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget god mobiltjeneste med meget god service og oppfølging - vi er meget fornøyd!
Tusen takk for hyggelig omtale, Terje! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er akkurat dette vi jobber for! Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi er kjempefornøyde med Phonero. De gir rask tilbakemelding og løser alltid de utfordringer vi har. Sentralbord løsningen er enkel å bruke. Savner bare mulighet til å legge til brukere selv og korrigere køene, men det er raske og dyktige på telefon så det er ingen utfordring.
Tusen takk for positiv omtale, Daniel! 😊 Det er viktig for oss er at du får den hjelpen du trenger når du er i kontakt med oss. Og du, mulighet for å legge til brukere og korrigere køene er fult mulig å gjøre selv! Ta gjerne kontakt på [email protected], så kan jeg vise deg 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er alltid tilgjengelige, kan bistå med det meste og gir utmerket kundeservice!
Tusen takk for hyggelig omtale, Hanne! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding og skal sørge for at det fortsette slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Aggressive selgere som bevisst unngår å opplyse om vesentlige deler av avtalen, og presser deg til å signere mens du er på telefon med dem. Etter å ha sagt opp avtalen etter de 24 månedene bindingstid, sender de likevel bruddgebyr på grunn av en manglende skriftlig oppsigelse de ikke har informert om. Hva er bra: Stabilt Hva kan bli bedre: Kundeservice Dekning Ærlighet
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk hjelp av veldig hyggelig dame som fiksa alt kjapt og greit. Meget bra service.
Tusen takk for din tilbakemelding, Marion! 😊 Vi setter stor pris din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hei Som mobilkunde er jeg ikke fornøyd. 28.7 kjøpte jeg 10 GB, og dette ble slettet allerede 01.08. Det er helt hinsides at man ikke får bruke opp det man har betalt for, i det minste burde man få en hel måned samme når du kjøper GB. Dessverre har jeg jobb telefon, ellers hadde jeg ikke vært kunde hos dere lenger. Fikk ellers strålende service fra kundeservice for bedrifter da det gjalt bistand i jobbsammenheng.
Hei Solvor! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.