Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
SIM-kortet mitt sluttet å virke. å sette opp e-sim var en veldig rask og enkel løsning. phonero var veldig rask og effektiv til å hjelpe meg.
Tusen takk for hyggelig omtale Nikola! 😊 Så bra vi kunne hjelpe deg å få åpnet telefonen! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
I tillegg til å få løst problemet mitt, fikk jeg mange nyttige tips for bruk av funksjoner bedriftsløsningen vår. Svært god kundeservice fra særdeles hyggelig tekniker.
Så fin omtale, Christine! Tusen takk 😊 Dette setter nok vedkommende pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Etter litt frem og tilbake valgte vi phonero. Det har vært en god opplevelse fra dag en. Konkurrenten har forsøkt å få oss over, men pris og totalopplevelse gjør at vi lukter ikke på det engang. God app har phonero også. De leverer bra på mobildata, telefoni og stabilitet. Har erfaring med konkurrenten fra før og mangler ikke noe derfra. 10 av 10 til phonero.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero
Veldig enkelt å få hjelp når det trengs. Det er det samme om det er hardware eller software
Så hyggelig å lese omtalen din Stig! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjapt og enkelt å bestille nye og endre abonnement selv. Hyggelig og hjelpsom kundeservice når man ringer.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har brukt Telia i mange år, flørtet en veldig kort stund med Telenor... Men nå er det Phonero. Angrer ikke et sekund. Benytter mobil og mobilt bredbånd i ett og samme abonnement. Hvilken service, hyggelige og hjelpsomme mennesker, oversiktlige tjenester og korrekte fakturaer. Anbefales på det aller sterkeste!
Tusen takk for fin omtale, Hans Erik! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg skulle få et bedriftsabonnement med gratis data-sim, men det visste phonero ikke noe om i etterkant. I tillegg klarte å skrive epost adressen feil, selv om den ble stavet tydelig. Som følge kom det straks et innkassovarsel med et gebyr på kr. 200. Et lang søk fant jeg ingen nummer til kundeservice, men klarte å finne til slutt ett kontaktskjema. Det kom svar 5 dager senere. Jeg sa opp abonnementet umiddelbart, og fikk da såklart beskjed om at det blir et bruddgebyr på kr. 3000,-. Phonero kunne med fordel ta opptak av det selgere deres lover på telefon. Men de kr. 3000 er det verdt å komme seg til et seriøst selskap. Ikke opplevd lignende i de 24 år jeg har hatt mobil.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.