Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fint å kunne ringe og prate med et menneske, og få hjelp
Så fint å høre Steinar! Tusen for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk god forklaring på bruk av mobilen i EU. Fikk også greit ordnet unyttig kjøp som jeg hadde gjort
Tusen takk for hyggelig omtale Ole! 😊 Så fint å høre at du fikk god hjelp med henvendelsen din. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har hatt Phonero som leverandør til bedriften i 10+ år og har aldri inngått noen avtale om bindingstid eller tilsvarende. Når jeg nå porterer bort et nummer blir jeg konfrontert med denne skulte "bruddavgiften" på 3000 eks.mva. Dersom Phonero kan dokumentere at vi har akseptert dette ved uhell kommer jeg bare til å betale dette, alternativt vil jeg bestride dette. Siden det for min bedrift bare er et nummer i denne runden kommer jeg ikke til å ta opp kampen, spesielt siden dette er et bedriftsabonnement og bedriften dermed ikke er beskyttet av forbrukerlovgivningen. Et slik krav mot privatperson på dette grunnlaget ville helt klart blitt forkastet for en privatbruker. Dette er nok også grunnen til at Phonero i sine avtalevilkår spesifikt ekskluderer privatbrukere fra dette "bruddgebyret".
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg ble, som mange andre overtalt (overfalt) av en overivrig selger, som lokket meg til å bli kunde hos Phonero. Han ga meg også sitt nummer, slik at det "bare var å ringe hvis det var noe". Da jeg etter noen dager ba om info og bekreftelse på avtalen, fikk jeg selvfølgelig ikke svar. Selgeren svaree hverken på sms eller anrop, Chat'en var elendig, og fikk ingen svar der. Kundeservice eposten fungerte ikke lenger, så jeg sendte ny epost til en ny kundeservice-epost. Jeg fikk heller ikke svar der. Etter 3-4 dager fant jeg tilfeldigvis et tlf nr til Phonero 94 00 45 00 -hvor jeg etter lang ventetid fikk svar av en kundebehandler som gjorde at jeg fikk mail fra en saksbehandler. Han satt på lydopptak som var utvetydig, og ikke levnet tvil om at jeg måtte betale 3000 kr for ikke å bli abonnent hos dem. God deal for dem...!! Jeg opplever dette selskapet som totalt useriøst når det gjelder innsalg og kundeservice. 100% innsats på å få kunder. 0% på oppfølging og kundeservice. Burde fulgt magefølelsen. Koster meg 3000 kr, men er glad for at jeg ikke skal ha noe mer med dette selskapet å gjøre!
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Er fornøyd med priser og god kundeservice. Kunne vært bedre dekning, men det går stort sett greit.
Så fint å høre Tor! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg ble umiddelbart møtt av vennlige mennesker som viste stor forståelse for mitt krav!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Jens! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse om Phonero. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid positiv hjelp fra medarbeidere og lett å få hjelp når jeg ringer eller benytter hjemmesiden
Så hyggelig å lese omtalen din Jan! 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.