PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Super kundeservice, (Anonym) tok seg bryet å hjelpe!.
Hei Odd - takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se vi kunne hjelpe deg - vi er veldig stolte av kundeservicen vår :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Rask og god service når problemer oppstår. Eneste er at prisen på abonnementet steg fra 99,- til 119,- etter bare en mnd, men det er til å leve med.
Hei Målfrid. Takk for gode tilbakemeldinger. Fint å se at kundeservice hjelper deg raskt og effektivt. Det høres ut som om du kom inn rett før vi dessverre måtte justere prisen litt. Vi sloss alt vi kan for å holde kostnader og priser så lave som vi kan, men i vår måtte vi dessverre gjøre en liten justering. Vi håper det blir lenge til neste gang :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Kontaktet PlussMobil i forbindelse med endring av e-SIM. Jeg ble besvart etter 2 minutters ventetid. Fikk umiddelbart hjelp av en meget hyggelig medarbeider som løste problemet på kort tid. Anbefaler PlussMobil på det sterkeste.
Hei Paal Takk for hyggelig tilbakemelding. Bra vi kunne hjelpe deg med eSIM. Hilsen Frank i PlussMobil
Thank you (Anonym) I had problems with my eSims and We could fix it
Hi Ariel, glat we could help you with youe eSIM. They can be a bit tricky sometimes :-) Best regards Frank, PlussMobil
Foreløpig fornøyd, avventer fremover for å se om jeg er like fornøyd.
Hei Liv - så bra å se du er fornøyd så langt. VI håper du fortsetter å være det, og om det er noe som du ikke er fornøyd med så håper vi du kontakter oss og sier fra, så kanskje vi klarer å gjøre noe med det :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Ble litt skuffet når tilbudet for nye kunder var bedre enn det jeg hadde men så tok jeg kontakt med kundeservice og en mann som heter (Anonym) var veldig flink på å gi alternativer og han hjalp meg med å matche tilbudet! Her er det hyggelige folk som ordner opp når du tar kontakt! Jeg vil også si at brukergrensesnittet på appen deres er av det enkleste og beste på markedet. Mvh Marius :)
Hei Marius. Så bra vi fant en god løsning til deg. Vi gjør alt vi kan for å fikse opp i små og store utfordringer, så vi kan holde kundene våre fornøyde. Vi er forresten enig med deg i at appen vår er enkel og grei å bruke :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Oversiktlig faktura. Teknisk fungerer det meget bra
Hei Terje. Takk for hyggelig tilbakemelding, fint å se at det fungerer bra og at du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig fornøyd med appen, Telenor-dekning og god kundeservice.
Hei Håkon, takk for hyggelig tilbakemelding. Supert å se du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig god oppfølging i forbindelse med overgang der jeg ikke rakk å få tilsendt SIM kort pga en lengre reise. eSIM ble ordnet, og også noen problemer i den forbindelsen ble løst på beste måte.
Hei, så bra vi kunne hjelpe deg :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig fornøyd med pris. Har 3 abonnementer hos pluss mobil. Men... Fikk nytt simkort, greit nok. Alt fungerer helt til man reiser offshore og er avhengig av digitale på min OnePlus. Kontakter kundeservice der jeg leser på hjemmesiden at jeg bare skal kontakte de så finner de en løsning for meg. Kontakter de og der får jeg en epost der de anbefaler meg heller å bytte til Telenor eller Talkmore. Hva er dette for slags svada. Evt bruke WhatsApp. Slike svar er jo helt på jordet i forhold til opplysninger på hjemmesiden deres. Vær forsiktig med disse hvis du vil ha alle tjenester du forventer å få.
Hei Bjørn Tore - dette hørtes ikke helt bra ut. Vi har hatt (og har) noen utfordringer med bruk av wifi tale når man er Offshore/på plattform. Utfordringene ligger rundt de strenge sikkerhetskravene som er på plattformer, og at enkelte brannmurer da blokkerer visse typer kommunikasjon som går på wifitale. Det medfører at våre signaler må hvitlistes hos den enkelte nettverksdriver på hver hver enkelt plattform, slik at nettverket da skjønner at dette er en samtale som skal slippes gjennom. Vi jobber hardt med å løse dette og få kontakt med riktige avdelinger i alle selskaper som er involvert, og jeg kan love at det har prioritet hos oss å få dette på plass. Jeg må bare beklaget at dette er utfordring for deg, vi jobber på det vi kan fra vår side for å få dette løst men jeg har dessverre ikke noe klart tidsestimat å komme med. Hilsen Frank i PlussMobil
Jeg trengte hjelp for å komme i gang. Nesten ikke ventetid på kundeservice og god hjelp å få.
Hei Bjørn, takk for hyggelig tilbakemelding. Supert at vi kunne hjelpe deg raskt og effektivt. Hilsen Frank i PlussMobil
Alt fungerer som forventet i forhold til pris og mitt behov.
Hei Geir - takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
God pris for ubegrenset data. Enkel app å forholde seg til
Hei Lene - hyggelig å se du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig hurtig, løsningsorientert og serviceinnstilt kundeservice. De har løsninger for alle ønsker, og iverksetter endringer umiddelbart uten unødig kostnad. Beste mobilselskapet jeg har prøvd så langt. Kommer til å bli værende her.
Hie Jon - takk for super tilbakemelding. Godt å se du er fornøyd med kundeservicen vår. Hilsen Frank i PlussMobil
Helt grei, på høyde med andre leverandører - og til lav pris
Hei Nils, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber hardt for å ha så lav pris som vi kan, uten at det skal gå på bekostning av kvaliteten. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig bra. oversiktlig app som viser status til enhver tid
Hei Fredrik - og velkommen til PlussMobil. Godt å se du er fornøyd med oss og appen vår. Hilsen Frank i PlussMobil