PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Familien på to barn og to voksne byttet alle til Plussmobil fra Telenor. Mye bedre priser, mer data og mer fleksibilitet på data. Anbefales
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at familien er fornøyd så langt! Thomas fra PlussMobil
Elendig kundeservice. Sier de skal sjekke ut utfordringer og komme tilbake igjen i løpet av 1 time. Svarer gjerne ikke på 2-3 dager. Sender du epost til kundeservice kan du vente lenge på svar. Prøver du å ringe i åpningstiden, går det lang tid før du eventuelt kommer igjennom, eller har "stengt" i åpningstidene. Styr unna om du har behov for å snakke med kundeservice av og til...
Hei Jonny, Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding! Veldig kjedelig at du fikk så sendt svar på din henvendelse. Normalt svarer vi veldig kjapt både på telefon, e-post og chat, så det er mulig det har skjedd noe spesielt i saken din. Jeg undersøker dette internt slik at dette ikke skjer igjen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
God kundeservice og utmerket mobilabonnement! Anbefales på det sterkeste
Hei Ida, Takk for omtalen! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Byttet fra onecall og sparte nesten hundre kroner på et allerede billig abonnement. Dette i tillegg til at det er telenor-dekning gjør det til en no-brainer å bytte til pluss
Hei Peder, Takk for tilbakemeldingen - godt å høre at du sparte såpass mye i måneden på å bytte :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fantastisk og rask service! Vil det beste for kunden
Hei Brian, Takk for omtalen og hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har bare positive erfaringer både med kundeservice og i daglig bruk. Som kunde har jeg 4 måneder med gratis avis og tidsskrifter. Tilgjengeligheten til disse kunne med fordel vært gjort mer kundevennlig.
Hei Harald, Takk for tilbakemeldingen din - veldig fint å høre at du har en positiv erfaring hos oss så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Vi bor i utlandet og har bare hatt mye trøbbel vårt tidligere mobilselskap. Byttet til Plussmobil, som sendte oss 2 sim-kort til utlandet mot et lite tillegg. Portering og fakturering har gått knirkefritt. Tusen takk, strålende jobbet!
Hei Erlend, Så fint å høre at problemene løste seg i utlandet! Takk for tilbakemeldingen og veldig fint å høre at dere er fornøyde :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil