PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg hadde problemer med mitt nye SIM kort som ikke fikk kontakt med telefonen....Jeg gjorde flere forsøk uten at det lyktes.....men med en mail til PlussMobil fikk jeg beskjed om å bare å reise opp til hovedkontoret så skulle det ligge et nytt SIM kort klart i resepsjonen.(Nå er jeg så heldig at jeg bor sentralt i Oslo....så det var veldig greit for meg å komme bort for å hente mitt nye SIM kort.....Det kunne også blitt sendt til meg via post....men i mitt tilfelle løste jeg det på ovennevnte måte)....Og i tillegg så fikk jeg som ekstra service montert det nye med en dobbel sjekk om at det funka......Og det gjorde det heldigvis! Veldig fornøyd med en rask og god service!
Hei Odd, Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg er meget godt fornøyd med måten dette ble ordnet på.»
Hei Ragnar, Det er godt å høre - takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
I'm very happy with the customer service. I had to get in touch a few times and always got a very swift and friendly response, and quick solutions.
Hi Ben, Thanks for the feedback! Kind regards from Thomas at PlussMobil
Jeg har vært kunde en stund hos PlussMobil, og syns de er veldig bra. De svarer også raskt via sosiale tjenester. Anbefales på det sterkeste :) Supert også at de har Telenor-nett. Konen min har også byttet til PlussMobil, og er veldig fornøyd.
Hei Ole, Takk for din tilbakemelding :-) Veldig fint å høre at dere begge er fornøyde! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Meget rask og hyggelig service fra kundebehandler😊 Skulle bytte abonnement
Hei Gøran, Takk for tilbakemeldingen! Hyggelig å høre at du var fornøyd med dialogen. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med Feedback på Mail med en herre den 30 september . Svarte kjapt og hva behjelpelig 🥳 ordnet med 2 gb til meg da det hva skjedd noe i abonnement bytte
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du var fornøyd med hjelpen fra kundeservice 😄 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har postet spørsmål to ganger, uten å få svar på henvendelsen.
Hei Terje, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at du ikke fikk svar på ditt spørsmål - jeg er litt usikker på hva som skjedde. Vi har veldig kort ventetid på e-post, chat og telefon, så bare å ta kontakt nå så skal jeg få svart deg :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil