PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk hjelp med reversering av simkort-bytte etter at nye simkort ikke klarte sette Apn innstillinger automatisk på diverse enheter. Løsningsorientert kundebehandler og en med sjeldent god teknisk kunnskap! Håper dere fortsetter slik.
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen, og fint å høre at hjelpen du fikk var god :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var et bra abonnement, men nå har de har sluttet å støtte WiFi tale
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen, men det ikke helt riktig det du skriver. Vi har ikke sluttet å støtte WiFi-tale, men det er enkelte eldre mobiltelefoner som foreløpig ikke har støtte på vår nye tekniske plattform. Jeg tipper du har en av disse. Dette jobber vi med, og vi venter på at produsentene av disse mobilene skal implementere dette mot våre nye plattform. Det meste vil være på plass i løpet av februar/mars 2024. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bare vært plaga siden dag 1. Dårlig nett , høres nesten ikke når en ringe andre , går ikke ann å ringe noen som ikke har en iPhone, kommer opp anrop mislykkes . Gått 1 måned og jeg og dattra mi plages enda. Så for oss var dette et heilt ubrukelig tlf abonnent.
Hadde litt problemer med mobildata. Ringte og kom rett igjennom til (anonymisert navn). Fantastisk hjelp med en gang. Tuuuuuusen takk
Hei Herman, Takk for tilbakemeldingen, og veldig fint å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fikk god hjelp av kundeservice da mobiler (samtaler inn/ut) var ute av drift. De prøvde så godt de kunne å finne feilen. Det viste seg at det var Telenor mobil dekning i området som var nede. Telenor må sende ut varsler når dette skjer pga manglende nød kontakt hvis noe skjer. De må lære av dette hvor sårbare vi er i fredstid og neste gang forventer vi at vi får beskjed.
Hei Morten, Takk for omtalen! Synd å høre om problemene med Telenor-dekning, men godt å høre at du ellers har vært fornøyd hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Alt var bra før de gikk over til nytt sim kort.Jeg har oneplus telefon og når jeg ringte ut hører jeg ikke ringelyder før mottakeren svarer. Ringt kundeservice og de sa at jeg måtte slå på volte-samtale, men hele poenget er at det kan jeg ikke gjøre med det nye sim kortet. Byttet til Nice mobil og alt fungerer bra.
Hei David, Det var synd å høre. Det stemmer at VoTLE ikke fungerer på OnePlus telefoner på vår nye plattform, og dette jobber vi med å fikse sammen med OnePlus. En mulighet hadde vært å bytte deg tilbake til forrige SIM-kort, men vi forstår at du nå har byttet! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg hadde et eldre sim-kort til å begynne med og alt var bare lykke. Så sendte de meg et nytt sim-kort, og jeg hadde ikke lengre 4G. Ikke kunne jeg motta eller sende SMS/MMS. En stor tragedie. Jeg var i kontakt med 3 stykker som skulle hjelpe meg, og først når jeg fikk snakket med den siste, kunne jeg få endret innstillingene i telefonen min. En person som ikke har kunnskap ville aldri klart å få dette til. Jeg spurte selvsagt om jeg ikke kunne få mitt gamle sim-kort tilbake, med da var det nei. For noen dager siden begynte noe nytt å skje. Når jeg ringer til noen vil jeg jo høre om det ringer, men dette forsvant når jeg ringer flere av mine kontakter. Dem jeg ringte hører at det ringer og kan ta telefonen, og hvis jeg ikke har lagt på etter å ha ventet, så kan jeg snakke med dem når de tar telefonen. Dette skjer hver gang med de samme kontaktene jeg har, ikke alle. De dette hender med, har ikke samme mobilselskap, og ingen har Plussmobil. Jeg ringte til Plussmobil og fikk snakke med en "såkalt" kundebehandler, forklarte problemet mitt og han slo øyeblikkelig fast at dette var ett problem hos de andre mobilselskapene. Jeg sa at dette var en ny feil som var oppstått, og at jeg hadde prøvd å ringe de samme kontaktene med det gamle sim-kortet satt over til min mobiltelefon, (en i familien har også Plussmobil men med det gamle simkortet) og da virker alt flott. Jeg sa også at når jeg tok mitt nye simkort over til den som har den gamle type simkort, så virker ikke det på den telefonen heller. Feilen følger dermed mitt nye simkort. Jeg hevdet at det ikke kunne være de andre mobilselskapene som har feil når alt virker med det gamle sim-kortet. Kundebehandleren slengte på røret. Jeg skifter nå mobilselskap.
Hei Leif, Takk for god forklaring og oppsummering av din opplevelse. Dette er ikke bra. Her har du rett og slett ikke fått god nok hjelp fra oss. Vi ønsker å løse dette for deg så fort som mulig så ta kontakt med oss igjen og så skal vi få byttet tilbake til ditt forrige SIM kort som vil fungere som tidligere! Hilsen Thomas fra PlussMobil