PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg hadde et eldre sim-kort til å begynne med og alt var bare lykke. Så sendte de meg et nytt sim-kort, og jeg hadde ikke lengre 4G. Ikke kunne jeg motta eller sende SMS/MMS. En stor tragedie. Jeg var i kontakt med 3 stykker som skulle hjelpe meg, og først når jeg fikk snakket med den siste, kunne jeg få endret innstillingene i telefonen min. En person som ikke har kunnskap ville aldri klart å få dette til. Jeg spurte selvsagt om jeg ikke kunne få mitt gamle sim-kort tilbake, med da var det nei. For noen dager siden begynte noe nytt å skje. Når jeg ringer til noen vil jeg jo høre om det ringer, men dette forsvant når jeg ringer flere av mine kontakter. Dem jeg ringte hører at det ringer og kan ta telefonen, og hvis jeg ikke har lagt på etter å ha ventet, så kan jeg snakke med dem når de tar telefonen. Dette skjer hver gang med de samme kontaktene jeg har, ikke alle. De dette hender med, har ikke samme mobilselskap, og ingen har Plussmobil. Jeg ringte til Plussmobil og fikk snakke med en "såkalt" kundebehandler, forklarte problemet mitt og han slo øyeblikkelig fast at dette var ett problem hos de andre mobilselskapene. Jeg sa at dette var en ny feil som var oppstått, og at jeg hadde prøvd å ringe de samme kontaktene med det gamle sim-kortet satt over til min mobiltelefon, (en i familien har også Plussmobil men med det gamle simkortet) og da virker alt flott. Jeg sa også at når jeg tok mitt nye simkort over til den som har den gamle type simkort, så virker ikke det på den telefonen heller. Feilen følger dermed mitt nye simkort. Jeg hevdet at det ikke kunne være de andre mobilselskapene som har feil når alt virker med det gamle sim-kortet. Kundebehandleren slengte på røret. Jeg skifter nå mobilselskap.
Hei Leif, Takk for god forklaring og oppsummering av din opplevelse. Dette er ikke bra. Her har du rett og slett ikke fått god nok hjelp fra oss. Vi ønsker å løse dette for deg så fort som mulig så ta kontakt med oss igjen og så skal vi få byttet tilbake til ditt forrige SIM kort som vil fungere som tidligere! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Oversiktlige og grei faktura som er enkel å forstå.
Hei Jarle, Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var meget fornøyd inntil de "oppdaterte" og sendte nytt SIM-kort. Alle samtaler går på et elendig 2G nett. Samtalene var av svært dårlig kvalitet og etter 7-8 minutt måtte jeg avslutte og ringe opp igjen. Håper +mobil får ordnet dette, da kan det være mulig å gi dem en ny sjangse. Håper de har lært at en oppgradering skal forbedre og ikke forringe sånn som det ble hos meg. Og ikke minst, gi god informasjon om utfordringene dere har. Jeg brukte utrolig mye tid på å finne ut av problemene dere tilførte meg. At dere ikke har fått orden på 4G, VoLTE og WiFi telefoni på bl a Google Pixel telefoner er ikke akseptabelt.
Hei Terje! Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut. Har du vært i kontakt med kundeservice om dette? Det er ikke noe problem å aktivere ditt tidligere SIM-kort så vil alt fungere igjen. Vi venter på at Google skal implementere 4G-tale og WiFi-tale, og dette kommer i løpet av februar 2024. Generell 4G/5G-dekning fungerer fint på Google Pixel, så dette gjelder kun VoLTE og WiFi-tale. Send en e-post til [email protected] så hjelper vi deg med å aktivere ditt tidligere SIM-kort eller et eSIM som fungerer samme dag. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Klar og tydelig konsulent! God oversikt og veldig behjelpelig! Tusen takk!
Hei Arne, Takk for omtalen! Hyggelig å høre at du fikk god hjelp og er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Umulig å få kontakt. Fakturerer ikke reelle smser.
Hei Hans! Dette høres ikke bra ut. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi se på saken din med en gang! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kunne ikke sende eller motta meldinger. Vanskelig å bruke mobildata uten wifi, gjaldt både i Roma og Marrakesh.
Hei Solveig! Takk for tilbakemeldingen. Det var synd å høre at du opplevde problemer på reise. Jeg er usikker på hvorfor du opplevde dette, og det mulig at mobilen din ikke var stilt inn med riktige innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne ut av dette så du ikke opplever problemer neste gang du er ute og reiser! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Tålmodig og fantastisk service fra kundebehandler.
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god og tålmodig hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil