PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Super kundeservice som gjorde byttet fra forrige leverandør lekende lett. Veldig fornøyd med abonnementet og prisen.
Hei Martin! Hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med dekning og pris. God kundeservice.
Hei Stian, Takk for tilbakemeldingen. Bra å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Alt fungerer fint. Fikk god og rask hjelp av kundeservice når jeg hadde behov.
Hei Line, Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bestilte pluss abonemang men hørte aldri noe fra de. Har fått regninger for et abonemang jeg aldri fikk. ringte inn for å forklare men ble møtt med dårlig service.
Hei Tom! Det hørtes ikke bra ut. Du skal selvsagt ikke betale for mobilabonnementet hvis du aldri mottok SIM-kortet. Jeg ser at alle fakturaer du har mottatt nå er kreditert. Ta kontakt med kundeservice hvis du skulle ha flere spørsmål. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har sagt opp mitt abn og nummer her flere ganger og mottar fortsatt krav om ubetalte fakturaer..Håpløst at dette er mulig i 2022.
Hei Billy! Takk for tilbakemeldingen. Jeg er usikker på hva som har skjedd med din oppsigelse men dette er normalt ikke noe problem. Hvis du overfører nummeret til en annen operatør så betaler du oppsigelsestid ut samme måned overføringen skjer + eventuelt forbruk som gjenstår. Ta kontakt på kundeservice hvis du ikke allerede er avklart så hjelper vi deg videre. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det skjer ting her, som jeg aldri har opplevd av min tidligere operatør. Nå får jeg melding om at min datakvote er oppbrukt, men i appen, står set at jeg har 2 gb igjen, hastigheten er redusert til det ubrukelige. Nå er min tålmodighet slutt, og kommer til å bytte operatør. Kundeservice stenger kl. 16,00? kan det kalles kundeservice?
Hei Tor, Takk for tilbakemeldingen! Vi sender SMS varsling om oppbrukt data ved rundt 75% og 100% oppbrukt poakke. Så det spørs litt hvilket abonnement du har hos oss - F. eks hvis du har 8GB totalt å bruke så vil du bli varslet på rundt 6 GB bruk og 8GB bruk. Det er synd at du ønsker å bytte fra oss - ta gjerne kontakt med oss på [email protected] skal vi finne en løsning - vi vil gjerne høre hvorfor du syntes det var dumt å motta SMS varslingene. Dessverre har vi ikke mulighet til å ha lengre åpningstider enn 08.00-16.00 foreløpig - dette fordi vi fortsatt er nye i markedet og kostnadene blir for høye dessverre. Men vi håper å kunne utvide åpningstidene litt utover kvelden etterhvert som det blir mer etterspørsel om dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Helt grei mobil leverandør helt du ser på fakturaene deres. Selv om jeg sa opp data-sim tilleggs abb fikk jeg- fordi jeg ikke kunne bruke det, måtte jeg betale for "ingenting". En annen ting; når du bytter til en annen leverandør pass på å ikke gjøre det den 1. i måneden, da må du betale for hele den mnd- noe ingen andre gjør av de seriøse gjør så vidt jeg vet. Føler meg lurt- aldri mere PlussMobil.
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Det var synd å høre at du ikke var fornøyd med ditt korte opphold hos oss. Dessverre så ble ikke oppsigelsen på DataSIM kortet ditt registrert riktig av kundebehandler, og det førte til at du ble fakturert feil. Beløpet er selvsagt kreditert og rettet opp nå. Angående fakturering av siste måned så er det normal praksis hos de fleste mobiloperatører å fakturere den siste måneden når nummeret overføres i samme måned. Hvis overføringen skjer de første dagene i måneden så trenger du ikke å betale for hele måneden (så fremt det ikke har vært høyt forbruk i disse første dagene). Det er synd at du føler deg lurt, det var ikke vår intensjon - og håper du vil kunne vurdere oss som din mobiloperatør ved et senere tidspunkt. Hilsen Thomas fra PlussMobil