PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mannen fra kundeservicen har hjulpet meg langt utover det som kunne forventes. Han var total vennlig, tok seg bryet med å fiske frem mitt gammelt mobilnummeret, holdt meg hele tiden oppdatert over prosessen og tok underveis gode valg. Er super fornøyd. Det var også så behagelig å ha hele tiden med samme person å gjøre enn stadige bytter som krever mye forklaringer.
Hei, Takk for tilbakemeldingen! Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Svarer rask, hjelper kunder og er veldig snille medarbeidere på PlussMobil kundeservice .
Hei Eva, Hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Vi sendte en henvendelse, og fikk et mer positivt resultat enn vrntet.
Hei Sissel! Så fint å høre at dere var fornøyd med responsen og løsningen av henvendelsen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det var noen oppstartsutfordringer med et SIM-kort som ble borte i posten. En veldig kjedelig start på kjøpet. Heldigvis fikk jeg raskt tilsendt et nytt SIM-kort uten kostnad. Ingen problemer siden.
Hei Marita, Takk for tilbakemeldingen! Det var uheldig at ikke SIM-kortet kom frem første gang, men bra at du ikke ikke måtte vente for lenge :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med både dekning, pris og hastighet. Men aller viktigst; God kundeservice når du trenger det.
Hei Thomas, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Frank fra PlussMobil
Var noe trøbbel men dem ordnet det opp med engang, fikk svar på mail sent på kvelden noe jeg aldri har sett endre plasser.
Hei! Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen 😃 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Rask respons og veldig behjelpelige kundebehandlere. Når det kommer til forbedringer så ønsker jeg at tillegspakker osv. blir lettere synlig på nettside og app. Var tvilling sim og data sim jeg var ute etter, og det klarte jeg ikke å finne hverken på app eller nettside. Men ellers så er erfaringene mine bare gode.
Hei Jonas, Mange takk for tilbakemeldingen! Jeg er enig at det må jobbes mer med synligheten av våre tilleggstjenester. Jeg har sendt din kommentar videre til nettsideansvarlig slik at de kan gjøre forbedringer rundt dette 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil