PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi sendte en henvendelse, og fikk et mer positivt resultat enn vrntet.
Hei Sissel! Så fint å høre at dere var fornøyd med responsen og løsningen av henvendelsen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det var noen oppstartsutfordringer med et SIM-kort som ble borte i posten. En veldig kjedelig start på kjøpet. Heldigvis fikk jeg raskt tilsendt et nytt SIM-kort uten kostnad. Ingen problemer siden.
Hei Marita, Takk for tilbakemeldingen! Det var uheldig at ikke SIM-kortet kom frem første gang, men bra at du ikke ikke måtte vente for lenge :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med både dekning, pris og hastighet. Men aller viktigst; God kundeservice når du trenger det.
Hei Thomas, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Frank fra PlussMobil
Var noe trøbbel men dem ordnet det opp med engang, fikk svar på mail sent på kvelden noe jeg aldri har sett endre plasser.
Hei! Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen 😃 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Rask respons og veldig behjelpelige kundebehandlere. Når det kommer til forbedringer så ønsker jeg at tillegspakker osv. blir lettere synlig på nettside og app. Var tvilling sim og data sim jeg var ute etter, og det klarte jeg ikke å finne hverken på app eller nettside. Men ellers så er erfaringene mine bare gode.
Hei Jonas, Mange takk for tilbakemeldingen! Jeg er enig at det må jobbes mer med synligheten av våre tilleggstjenester. Jeg har sendt din kommentar videre til nettsideansvarlig slik at de kan gjøre forbedringer rundt dette 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg hadde problemer med mitt nye SIM kort som ikke fikk kontakt med telefonen....Jeg gjorde flere forsøk uten at det lyktes.....men med en mail til PlussMobil fikk jeg beskjed om å bare å reise opp til hovedkontoret så skulle det ligge et nytt SIM kort klart i resepsjonen.(Nå er jeg så heldig at jeg bor sentralt i Oslo....så det var veldig greit for meg å komme bort for å hente mitt nye SIM kort.....Det kunne også blitt sendt til meg via post....men i mitt tilfelle løste jeg det på ovennevnte måte)....Og i tillegg så fikk jeg som ekstra service montert det nye med en dobbel sjekk om at det funka......Og det gjorde det heldigvis! Veldig fornøyd med en rask og god service!
Hei Odd, Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg er meget godt fornøyd med måten dette ble ordnet på.»
Hei Ragnar, Det er godt å høre - takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil