Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
PlussMobil
3.9
373 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
PlussMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 373 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
235
29
15
37
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no

Feil, mangler og fraværende informasjon! Styr unna!

Omtale av  Hans O

Byttet til PlusMobil for få dager siden. Meget misfornøyd! Ved bestilling på telefon med kundebehandler ble det IKKE opplyst om at de ikke støtter hverken wi-fi tale eller volte-tale! Det ble heller ikke opplyst om at de tar oppstartsgebyr for mobilsvar. Har sagt fra til kundeservice at dette må opplyses tydelig om både på nettsiden og ved bestilling. Svaret var at dette har de også hørt fra andre, men at det skal rapporteres videre. Kommer det til å skje noe0 Har også hatt problemer med både mobilnett og mobildata, begge detter ut - merkelig siden andre med abonnement direkte hos Telenor hadde begge på samme tid som de var borte for minst meg og en annen PlusMobil abonnent på to forskjellige steder! Også problemer med at det ikke er ringelyd når jeg ringer enkelte. Jeg ser at flere andre reagerer på det samme / opplever de samme feilene. Styr unna til dette er på plass og tydelig opplyst om!

Svar fra PlussMobil
05.01.2024 09:53

Hei Hans, Dette hørtes ikke bra ut! Du skulle absolutt ha fått informasjon hvis telefonen din ikke fungerer med WiFi-tale eller 4G-tale (VoLTE). Det er enkelte mobiler som vi jobber med å implementere på vår nye tekniske plattform som ikke støtter disse tjenestene enda. Det er i hovedsak Google Pixel (kommer i februar), Samsung (kun Wifi-tale mangler, kommer i februar) og Huawei (foreløpig ukjent p.g.a at de ikke kommer med oppgraderinger til telefoner i Norge lengre). Vi har mulighet til å flytte deg over på et annet SIM-kort vil fungere med disse tjenestene, så her har kundeservice gitt feil informasjon, og det skal vi ta tak i umiddelbart. Takk for tilbakemeldingen, og bare å kontakte oss på [email protected] hvis du skulle ha flere spørsmål. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Redusert skjermtid og test av tålmodighet

Omtale av  Frida

Er du avhengig av telefon i hverdagen eller i jobbsammenheng med tanke på mobilnett, dekning og kvalitet? da er ikke dette abonnement for deg. Har hatt mange forskjellige abonnementer men dette er det mest elendige jeg har prøvd. Mobildata funker ikke så bra, du kan ikke ringe og ha en god samtale uten at det blir bruddstykker og dårlig dekning, det blir ikke ringelyd før noen tar telefon hvis du i det hele tatt kommer så langt uten at du får anrop mislykket. Har snakket med kundeservice opp til flere ganger og må gå gjennom samme prosedyre hver gang vi snakker med dem uten at noe forbedring skjer. Så kort oppsummert og erfaringsmessig passer det perfekt til de som vil redusere skjermtid og ikke snakker så mye i telefon.

Svar fra PlussMobil
28.12.2023 18:22

Hei Frida! Det høres ut bra ut, og det kan virke som du har en telefon som ikke fungerer med SIM kortet du har mottatt. Det enkleste da er å melde ifra til oss om dette, så vil vi kunne sende deg nytt sim kort som fungerer med din telefon. Ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med en gang :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Topp kunnskap og løsning

Omtale av  Ole

Fikk hjelp med reversering av simkort-bytte etter at nye simkort ikke klarte sette Apn innstillinger automatisk på diverse enheter. Løsningsorientert kundebehandler og en med sjeldent god teknisk kunnskap! Håper dere fortsetter slik.

Svar fra PlussMobil
27.12.2023 12:30

Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen, og fint å høre at hjelpen du fikk var god :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

De har sluttet å støtte WiFi tale

Omtale av  Ole N

Var et bra abonnement, men nå har de har sluttet å støtte WiFi tale

Svar fra PlussMobil
02.01.2024 10:18

Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen, men det ikke helt riktig det du skriver. Vi har ikke sluttet å støtte WiFi-tale, men det er enkelte eldre mobiltelefoner som foreløpig ikke har støtte på vår nye tekniske plattform. Jeg tipper du har en av disse. Dette jobber vi med, og vi venter på at produsentene av disse mobilene skal implementere dette mot våre nye plattform. Det meste vil være på plass i løpet av februar/mars 2024. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Her er mye jobb å gjøre for og få fornøyde kunder

Omtale av  Jimmy J

Bare vært plaga siden dag 1. Dårlig nett , høres nesten ikke når en ringe andre , går ikke ann å ringe noen som ikke har en iPhone, kommer opp anrop mislykkes . Gått 1 måned og jeg og dattra mi plages enda. Så for oss var dette et heilt ubrukelig tlf abonnent.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God kundeservice

Omtale av  Herman

Hadde litt problemer med mobildata. Ringte og kom rett igjennom til (anonymisert navn). Fantastisk hjelp med en gang. Tuuuuuusen takk

Svar fra PlussMobil
19.12.2023 19:44

Hei Herman, Takk for tilbakemeldingen, og veldig fint å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Mistet mobildekning

Omtale av  Morten E

Fikk god hjelp av kundeservice da mobiler (samtaler inn/ut) var ute av drift. De prøvde så godt de kunne å finne feilen. Det viste seg at det var Telenor mobil dekning i området som var nede. Telenor må sende ut varsler når dette skjer pga manglende nød kontakt hvis noe skjer. De må lære av dette hvor sårbare vi er i fredstid og neste gang forventer vi at vi får beskjed.

Svar fra PlussMobil
15.12.2023 11:59

Hei Morten, Takk for omtalen! Synd å høre om problemene med Telenor-dekning, men godt å høre at du ellers har vært fornøyd hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Har tilegnet profilen
PlussMobil deltar på Bytt.no

PlussMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
PlussMobil besvarer omtaler

PlussMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
PlussMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

PlussMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR