Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
PlussMobil
3.9
373 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
PlussMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 373 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
235
29
15
37
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kvalitet koster

Omtale av  Eva

Det startet bra før sommeren 2023, alt fungerte, god dekning og det hele. Men etter de byttet/oppgraderte sim kort høsten 2023 gikk alt nedover. Dekning for både nett og ringing suger. Får knapt ringetone når jeg ringer andre, samtalen er stykkevis og delt. Mobilnett er 70% av tiden LTE…?! Whater that means. Etter å ha gått fra telenor for å spare penger er dette en helt krise nedgradering. Huff kjøp billig, kjøp dyrt.

Svar fra PlussMobil
23.01.2024 10:51

Hei Eva, Det høres ikke bra ut 😞 Det kan virke som telefonen din ikke spilte på lag med det nye SIM-kortet. Her har vi mulighet til å bytte deg tilbake til ditt forrige SIM-kort, så bare å ta kontakt på [email protected] så ordner vi dette! P.S: LTE er det samme som 4G. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nesten til topps, hadde de bare hatt fast forfallsdato på regninga

Omtale av  Jørn

Greie priser, men svært rotete forfallsdatoer. Her varierer forfallsdato på telefonregningen fra måned til måned. Noen ganger har jeg forfall før jeg får lønning og noen ganger dager etterpå. Så her må man budsjettere med å ha pengene tilgjengelig en måned i forveien for sikkerhets skyld.

Svar fra PlussMobil
22.01.2024 14:28

Hei Jørn! Takk for tilbakemeldingen, og hyggelig å høre at du stort sett er fornøyd :-) Det stemmer at forfallsdato har variert mellom 16-22 hver måned - litt avhengig av når fakturaen sendes ut. Vi fikk tilbakemeldinger på dette og har nylig gjort endringer som gjør at forfallsdatoen alltid vil faller på 20, 21 eller 22 hver måned. Så håper det blir litt mer forutsigbart for deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Billig, funker fint og god kundeservice !

Omtale av  Erling

Etablering av abonnement og bytte av sim i tlf gikk uten problemer. Fikk ikke tvilling sim til å virke i viltkamera, men med rask og god hjelp fra kundeservice, ble dette i orden også. Veldig positiv og fornøyd så langt 🙂

Svar fra PlussMobil
22.01.2024 14:29

Hei Erling, Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Kunnskapsrik og tålmodig ung mann med godt humør.

Omtale av  Torbjørn R

Hadde problemer med tilkobling av router på hytta. Ble oppringt etter avtale av en kunnskapsrik og tålmodig ung mann som guidet meg fram til målet fabelaktig 😊

Svar fra PlussMobil
22.01.2024 11:21

Hei Torbjørn, Godt å høre at du fikk god hjelp - takk for hyggelig tilbakemelding :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Fungerer dårlig i utlandet.

Omtale av  Stian

Har opplevd flere ting som ikke bør forkomme med dagens teknologi. Konas 1gb med data blir borte innen første uke i måneden, noe som aldri har forekommet hos andre leverandører, og vi har full kontroll på hva på telefonen som får lov å bruke data via telenettet. Min data blir også fort borte. Har også hatt problemer med å ringe ut og motta samtaler og sms via telenettet i USA, England og Sverige. Heldigvis har vi kjøpt internasjonalt dataabonnement på lenger reise, men vært utfordrende likevel. Kona har ordinært SIM og jeg eSIM.

Svar fra PlussMobil
19.01.2024 13:44

Hei Stian, Det hørtes ikke bra ut. Det er vanskelig å si hvorfor du har opplevd problemer i utlandet, men dette skal ikke skje. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne løsning på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt overlegne på kundestøtte

Omtale av  Hans J. G

Aldri hatt så god kundestøtte for noe som helst. Jeg fikk ikke konfigurert min gamle, brukte smart-telefon. Men kundeservice hos PlussMobil ga meg raske og skikkelige tilbakemeldinger via e-post og viste både generell innsikt og spesifikk kompetanse på både telefonmodell og operativsystem. Jeg er imponert. Altfor mange tjenestetilbydere der ute vil gi kunden et skinn av service ved å gi rask respons, men det hjelper lite om de ikke er kompetente, eller om de ikke er engasjerte. Før har jeg brukt OneCall, Ice og Telia, som er rævva i forhold.

Svar fra PlussMobil
18.01.2024 16:15

Hei Hans, Takk for omtalen, det var en fin tilbakemelding, og godt å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

IKKE FORNØYD KOMMER TIL Å BYTTE

Omtale av  Ann B. H. E

Etter nye sim kort er det ikke bra mange ganger vi ikke har fåt ringt ut eller får tlf inn. Barna har blitt bekymret da de ikke får tak i oss. Mistet vakter på jobb da de kommer rett til mobilsvar selv om tlf er på.

Svar fra PlussMobil
15.01.2024 09:56

Hei Ann, Dette høres ikke bra ut! Det kan virke som mobilen din ikke er helt samarbeidsvillig med det nye SIM-kortet - kanskje p.g.a innstillinger eller fordi telefonen har hengt seg opp. Ta kontakt på [email protected] så skal vi finne en løsning. En enkel løsning er eventuelt å aktivere ditt tidligere SIM-kort - det kan gjøres i løpet av kort tid! Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Har tilegnet profilen
PlussMobil deltar på Bytt.no

PlussMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
PlussMobil besvarer omtaler

PlussMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
PlussMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

PlussMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR