PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Da jeg satte inn det nye SIMkortet fra PlussMobil streiket min mobil. Kun nødnummer var tilgjengelig. Tok da umiddelbart kontakt med PlussMobil, og møtte en oppmerksomhet og hjelpsomhet uten like. 21 e-poster gikk mellom oss. Feilen lå i min mobil, men innsatsen fra selskapets side var vesentlig for å finne feilen. Konklusjon: Jeg måtte kjøpe ny mobil.
Hei Dag, Takk for tilbakemeldingen - det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Pluss mobil er billigst, har Telenor dekning og tilleggstjenester som passer meg perfekt! Perfekt overgang når man må begynne å betale mobilab selv :D
Hei Frida! Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bra pris, väldigt trevlig personal och bra täckning överallt!
Hei Lovisa, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Min kone og jeg byttet til Pluss mobil i desember 2022 og er veldig fornøyd. Kundestøtte har vært super, fikk bl.a. utsatt portering med kort varsel. Stor fleksibilitet i databaser og meget konkurransedyktige priser. Anbefaler dette selskapet.
Hei Jul, Mange takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at dere er fornøyd så langt! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Familien på to barn og to voksne byttet alle til Plussmobil fra Telenor. Mye bedre priser, mer data og mer fleksibilitet på data. Anbefales
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at familien er fornøyd så langt! Thomas fra PlussMobil
Elendig kundeservice. Sier de skal sjekke ut utfordringer og komme tilbake igjen i løpet av 1 time. Svarer gjerne ikke på 2-3 dager. Sender du epost til kundeservice kan du vente lenge på svar. Prøver du å ringe i åpningstiden, går det lang tid før du eventuelt kommer igjennom, eller har "stengt" i åpningstidene. Styr unna om du har behov for å snakke med kundeservice av og til...
Hei Jonny, Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding! Veldig kjedelig at du fikk så sendt svar på din henvendelse. Normalt svarer vi veldig kjapt både på telefon, e-post og chat, så det er mulig det har skjedd noe spesielt i saken din. Jeg undersøker dette internt slik at dette ikke skjer igjen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
God kundeservice og utmerket mobilabonnement! Anbefales på det sterkeste
Hei Ida, Takk for omtalen! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil