Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice. Byttet fra Telia. Mest for pengene
Hei, Kim! Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Fin og oversiktelig app, enkel overgang til selskapet, har ikke hatt problemer med dekning eller abonnement.
Hei, Embla! Det er virkelig flott å høre at du er fornøyd og vi skal gjøre alt vi kan for å holde det sånn i lang tid fremover. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding:) Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg er veldig fornøyd. Lett å bytte, bra dekning, praktisk app, og fint å vite at man støtter et grønt selskap
Hei, Nikoline! Tusen takk for flott tilbakemelding! Herlig å se at du også ønsker å støtte det grønne skiftet! Ønsker deg en flott helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Det er litt tidlig å uttale seg når det kun har gått en mnd, men så langt ser det bra ut, med godt samsvar mellom hvordan bedriften ble presentert for meg, og hvordan abonnementet faktisk fungerer😊👍 Liker akkumulering av datamengde Liker appen Resten er litt tidlig, men jeg er fornøyd
Hei, Einar! Så flott å se at du er fornøyd med oss så langt! Vi skal fortsette å levere effektiv og super service fremover :-) Ønsker deg en flott dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Veldig smooth prosess ved bytte av operatør. SIM kort kom i god tid før overføring med gode og enkle instrukser. Utmerket levert!
Hei, Glenn O! Så supert å se at du er fornøyd med oss og byttet! Det er ingenting som gjør oss mer glad på en flott og solfylt fredag! Ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg er ny kunder men stor veldig fornøyd med tjenestene.
Hei, Fatou! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg ble skvist ut fra Telia "da ditt abonnement ikke er tilpasset dagens dynamiske nettbruk" Svada for å rydde bort kunder arvet fra Netcom (bedre datapakke enn std). Jeg var litt skeptisk, men besluttet å prøve denne nye leverandøren. Alt fungerte greit - dialog på forhånd, utsendelse av SIM og selve porteringen. Etter rekonfigurering av BankID, var jeg i mål. Har ikke hatt kontakt med kundeservice, utover det automatiserte løpet.
Hei, Pål! Så flott å se at du er fornøyd med byttet. Skulle du måtte ta kontakt med kundeservice noen gang, så skal vi forsøke å levere så god service som mulig! Ønsker deg en flott helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!