Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble glad for at jeg ikke måtte betale dobbelt opp ved byttet, slik enkelte andre operatører krever. Da jeg satte overføring til Release siste dagen i måneden måtte jeg kun betale for den siste dagen, ikke en hel ekstra måned. Dekningen er bra, fikk testet den på hytta i påsken. Veldig fornøyd
Hei, Kari! Tusen takk for flott tilbakemelding og det er veldig bra å se at du er fornøyd med oss og byttet. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Har hatt Release i 2 med og så langt svarer det til forventningene.
Hei, Geir A.F! Flott å se at du er fornøyd med oss og at vi kan leve opp til forventningene dine! Ønsker deg en god helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Når det ikke går å bestille ekstra data pakker før om 4 uker til dine barn uten at abonnemntene føres over på de selv er latterlig. Ingen info, appen viser teknisk feil hver gang du gjør noe selv om det blir endret. Til dels billig, men elenedig kundeservice og informasjon. En bråkjekk på kundesupport som da skal fortelle deg sannheten er over og ut.
Hei, Bjørn! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi har sperret tilgangen for barn for foreldrenes trygghet! Og det som ble sagt i samtalen var at vi måtte gjøre et av barna dine til midlertidig administrator ettersom du selv ikke har abonnement hos oss per idag. Slik at man da kan få bestilt datapakker o.l. Dette grunnet at løsningen for administratorer uten eget abonnement, er under utvikling. Vi beklager at dette ikke var tilstrekkelig for deg, og håper du kommer tilbake en annen gang når system for admin er klart:) Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen oss i Release!
For en fantastisk og rask service jeg fikk i dag via mail - og det på selveste påskeaften. Dette må jeg virkelig berømme - en opplevelse i sterk kontrast til et annet stort firma hvor jeg nå har takket for meg. Fortsatt god påske. Mvh T.R.
Hei, Tor! Tusen takk for flott tilbakemelding, og så flott at vi kunne gi deg hjelp litt utenom det vanlige. Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Billig abonnement, samlet 2 av mine hos release og har ikke angret. Super kundeservice som svarer i helg og ferie utenom åpningstiden på mail spørsmål. Litt trekk for app løsning men ny app skulle komme snart.
Hei, Stig! Tusen takk for super tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Meget god og rask service, samt pålitelige lave priser over tid. Skulle gjerne ha hatt en mer mobilvennlig chattefunksjon, det var litt utfordrende å skrive på telefon.
Hei, Tn! Tusen takk for flott tilbakemelding. Vi jobber med å utvikle nettsiden og ny chattefunksjon vil være på plass før sommeren:) Vennlig hilsen alle oss i Release
Veldig fornøyd med kunde service, og pris på abonnement men ikke like fornøyd med mottak av samtaler. Etter jeg byttet til Release så sliter jeg med å motta anrop. Jeg har dekning på telefon, men dem som prøver å ringe til meg kommer ikke igjennom, etter forsøk så tikker det inn en melding om at jeg har blitt forsøkt oppringt. Savner esim for Apple Watch.
Hei, Laura! Flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice og pris på abonnementet. Slike feil oppstår ofte om man f.eks har valgt å ha et tvillingkort (ikke datakort) i en ipad eller lignende. Og dette er noe vi enkelt kan løse ved å sende et datakort istedet. Når det gjelder e-SIM til Apple Watch, så er det Apple som bestemmer når andre operatører enn Telenor og Telia kan støtte dette. Ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] så løser vi anropsproblemet ditt. Vennlig hilsen alle oss i Release