Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det gikk smertefritt å bytte til ny leverandør! Rimeligere abonemang og flere GB inkludert. Dekningen oppleves god.
Hei, Mona S! Flott å se at du er fornøyd med oss! Vi ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Mobildata fungerer ikke i utland som sverige, det er svært skuffende, kunne vært bedre signaler også.. men det funker i norge, så er vel innafor som de andre..
Hei, Kent B! Takk for tilbakemeldingen! Mobildata skal selvfølgelig fungere i utlandet også, så her vil jeg tro at det er en innstilling på din telefon. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på tlf 90431000 så løser vi dette sammen. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Selve bytteprosessen bar preg av at det var mange kunder som byttet samtidig. Vi fikk feil sim kort først, deretter fikk vi delvis noe annet enn det vi avtalte men kundeservice var rask til å rydde opp da vi tok kontakt. Nye SIM-kort ble levert på døra samme dag som feilen ble oppdaget. Etter at disse tingene ble ryddet opp i har alt vært bra. Til fremtiden ønsker jeg meg familiestyring av barnas abonnement i min egen app. Dette er noe Release bør få utviklet ila kort tid.
Hei, Morten! Tusen takk for tilbakemeldingen! Siste dag i måneden er det ofte at veldig mange kunder skifter abonnement samtidig i Norge. Dette for å unngå dobbelt fakturering fra gammelt og nytt selskap. Men uansett er det veldig flott å se at det løste seg for dere rastkt! Når det gjelder appen så er den under konstant utvikling og styring av barn vil komme i løpet av kort tid. Inntil videre er det tilgjengelig på minside.release.no Ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Utrolig bra service da annet selskap rotet til både abonnement og mobilnr mitt. Jeg var raskt på nett igjen, takket være Release, som utførte en «sømløs» overgang!
Hei, Gry Ø! Så flott å se at du er fornøyd med oss og overgangen til Release! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release
Jeg ble glad for at jeg ikke måtte betale dobbelt opp ved byttet, slik enkelte andre operatører krever. Da jeg satte overføring til Release siste dagen i måneden måtte jeg kun betale for den siste dagen, ikke en hel ekstra måned. Dekningen er bra, fikk testet den på hytta i påsken. Veldig fornøyd
Hei, Kari! Tusen takk for flott tilbakemelding og det er veldig bra å se at du er fornøyd med oss og byttet. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Har hatt Release i 2 med og så langt svarer det til forventningene.
Hei, Geir A.F! Flott å se at du er fornøyd med oss og at vi kan leve opp til forventningene dine! Ønsker deg en god helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Når det ikke går å bestille ekstra data pakker før om 4 uker til dine barn uten at abonnemntene føres over på de selv er latterlig. Ingen info, appen viser teknisk feil hver gang du gjør noe selv om det blir endret. Til dels billig, men elenedig kundeservice og informasjon. En bråkjekk på kundesupport som da skal fortelle deg sannheten er over og ut.
Hei, Bjørn! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi har sperret tilgangen for barn for foreldrenes trygghet! Og det som ble sagt i samtalen var at vi måtte gjøre et av barna dine til midlertidig administrator ettersom du selv ikke har abonnement hos oss per idag. Slik at man da kan få bestilt datapakker o.l. Dette grunnet at løsningen for administratorer uten eget abonnement, er under utvikling. Vi beklager at dette ikke var tilstrekkelig for deg, og håper du kommer tilbake en annen gang når system for admin er klart:) Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen oss i Release!