Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet nettopp og merker mye dårligere dekning enn Telia som jeg hadde før. Samboer merker det samme. Det blir nok bytting til en leverandør som sender fra andre linjer for oss. Nettsiden er ikke skikkelig utviklet så man kan ikke finne pin og puk-koder der enda. Kan ikke anbefale dette abonnementet enda.
Hei, Kunde K! Takk for tilbakemeldingen din. Dessverre er det slik at enkelte steder så kan det oppleves slik at Telia har noe bedre dekning enn Telenor, og vise versa. Det positive er at begge selskaper hele tiden bygger ut slik at dekningen forhåpentlig blir det samme om kort tid. Når det gjelder nettsiden så kan du alltid finne PIN/PUK på minside.release.no Det er tilogmed en egen fane hvor dette står der inne. Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Billig mobilabonnement med full telenordekning. Ingen bindingstid så null stress å bytte. Kundeservicen er veldig behjelpelige med spørsmål. Vil anbefale dette!
Hei, Kristoffer! Det er virkelig godt å se at du er fornøyd og vi skal fortsette å levere effektiv og super service :-) Ønsker deg en flott dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Veldig god og tydelig oppfølging Veldig god dekning Veldig gode priser
Hei, Lars! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Det gikk smertefritt å bytte til ny leverandør! Rimeligere abonemang og flere GB inkludert. Dekningen oppleves god.
Hei, Mona S! Flott å se at du er fornøyd med oss! Vi ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Mobildata fungerer ikke i utland som sverige, det er svært skuffende, kunne vært bedre signaler også.. men det funker i norge, så er vel innafor som de andre..
Hei, Kent B! Takk for tilbakemeldingen! Mobildata skal selvfølgelig fungere i utlandet også, så her vil jeg tro at det er en innstilling på din telefon. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på tlf 90431000 så løser vi dette sammen. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Selve bytteprosessen bar preg av at det var mange kunder som byttet samtidig. Vi fikk feil sim kort først, deretter fikk vi delvis noe annet enn det vi avtalte men kundeservice var rask til å rydde opp da vi tok kontakt. Nye SIM-kort ble levert på døra samme dag som feilen ble oppdaget. Etter at disse tingene ble ryddet opp i har alt vært bra. Til fremtiden ønsker jeg meg familiestyring av barnas abonnement i min egen app. Dette er noe Release bør få utviklet ila kort tid.
Hei, Morten! Tusen takk for tilbakemeldingen! Siste dag i måneden er det ofte at veldig mange kunder skifter abonnement samtidig i Norge. Dette for å unngå dobbelt fakturering fra gammelt og nytt selskap. Men uansett er det veldig flott å se at det løste seg for dere rastkt! Når det gjelder appen så er den under konstant utvikling og styring av barn vil komme i løpet av kort tid. Inntil videre er det tilgjengelig på minside.release.no Ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Utrolig bra service da annet selskap rotet til både abonnement og mobilnr mitt. Jeg var raskt på nett igjen, takket være Release, som utførte en «sømløs» overgang!
Hei, Gry Ø! Så flott å se at du er fornøyd med oss og overgangen til Release! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release