Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Presis og tydelig i all presentasjon og informasjon og punktelig levering.
Hei, Sevat! Tusen takk for flott tilbakemelding og anbefaling! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Ble Release-kunde fordi de hadde data rollover UTEN begrensning. Etter 5-6 mnd endret de dette til MED begrensning og strøk all data jeg hadde. Rett og slett lurer. Ligg unna!
Hei, Dag E.K! Vi har ikke endret noe som helst, og har hatt samme Rollover-regler som alle andre selskaper. Per idag er det kun et selskap i Norge som har Rollover uten begrensning. Vi har aldri reklamert for dette, og i våre vilkår og på nettsidene våre står det følgende: Eventuell ubenyttet mobildata ved månedsslutt, er tilgjengelig for bruk påfølgende måned. Merk at du maksimalt får med deg det samme volumet som ligger i abonnementet, inn i neste måned. Det er beklagelig om du ikke har lest dette, men vi mener å ha tilgjengeliggjort dette godt for alle kundene våre fra dag 1. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg er veldig fornøyd med release! God dekning og fornuftig priser☺️
Hei, Nicolai! Så flott å se at du er fornøyd! Tusen takk for flott tilbakemelding. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Hadde problemer utenom abonnementet, men kundeservice tok seg god tid til å løse dette. Helt vanvittig god kundeservice!
Hei, Helene S! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Og tusen takk for flott tilbakemelding. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Alltid hyggelig mottatt ved henvendelse og spørsmål om forskjellige ting.
Hei, Bjørn! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release
Sendte en meld og fikk hjelp innen 2 min 😁👍 det er imponerende
Hei, Liz! Så flott å se at du er fornøyd med oss og responstiden til kundeservice. Takk for omtalen! Vennlig hilsen alle oss i Release
Facebook ble oppdatert korrekt . Instagram er ikke tilbake opprinnelig .
Hei, Gerd! Takk for tilbakemeldingen din! Instagram og Facebook er ikke noe vi kan oppdatere eller gjøre noe med. Men om du kontakter vår kundeservice, så kan vi sikkert veilede deg til hvordan du kan gjøre det:) Vennlig hilsen alle oss i Release