Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er helt ny kunde ble kunde i dag men får ikke lagt til Takmore appen. Har ringt til dere men den jeg snakket med mente at jeg skulle forsøke senere på dagen.
Hei Ingrid! Dersom du ikke får logget inn i Talkmore appen og ikke fått hjelp av kundeservice må jeg bare beklage for dette. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg så fort som mulig. Hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer så skal jeg få gjort alt jeg kan for å hjelpe. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Alt er positivt. Anbefaler dere til kjente fordi jeg er fornøyd🙂
Heisann Eva! Det er så fantastisk å lese at du er fornøyd og anbefaler oss til dine kjente. Husk å bruk vervefordelen vår hvis de velger oss, slik at begge får litt tilbake på fakturaen :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Fikk et enkelt og hyggelig svar på mitt spørsmål. Har vært kunde i bedriftssammenheng i flere år og trer nå over som privatkunde.
Heisann Ulrik! Det er jo virkelig godt å høre at du fikk svar på ditt spørsmål i kontakt med kundeservice! Tusen takk for en hyggelig omtale :-) Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Jakob.
Dyktige kunderådgivere! Behagelig å snakke med, God informasjon om fordeler med å være kunde andre plasser, f.eks. NAF. Trumph Strøm informasjon
Heisann Arild! Vi tilbyr mange forskjellige fordeler og det er godt å høre at disse ble presentert i samtale med kundeservice, vi ønsker jo alltid at våre kunder skal få benyttet fordelene vi tilbyr :-) Tusen takk for en hyggelig omtale. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Kundeservice strekker seg veldig langt for å hjelpe kunder.
Heisann Hans! Det er fantastisk at du syns vår kundeservice er helt topp! Vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder så godt vi kan og det er flott at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig omtale. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Fekk svar på alt eg lurte på ang at eg skifta mobilabbonement frå telia til Talkmore . Raske , enkle og greie svar frå ein serviceinstilt kundebehandler
Heisann Monica og velkommen til Talkmore. Så flott at du fikk svar på det du lurte på vedrørende overføringen av ditt abonnement. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Ble møtt av en saklig og hyggelig kundebehandler som ga meg positivt svar på det jeg lurte på med et snev sv vennlighet og humor i tilbakemeldingen! Ikke for lang ventetid heller-seks minutter er bra… Sånn skal det være, og jeg er fortsatt deres kunde!
Heisann Dag! Så godt å høre at du hadde en god opplevelse i kontakt med kundeservice og at du fortatt er kunde hos oss. Vi skal fortsette den gode jobben i lang tid fremover :-) Tusen takk for en hyggelig omtale! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.