Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bær kunde i 9 år og er Alltid vært Fornøyd Takk
Hei Karwan, Dette ble jeg ordentlig glad for å høre! Tenk at vi har vært så heldige å få ha deg som kunde i 9 år! Jeg håper virkelig du forblir hos oss i lang lang tid, og at du forblir like fornøyd. Vi setter stor pris på gode kunder som deg! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Brukte opp all mobildata på 1uke klaget til kundeservice med de ville ikke høre det var ikke noe galt hos Talkmore brydde seg ikke aldri mer Talkmore for oss...
Hei Mona! Takk for at du deler din opplevelse med oss, selv om den ikke var så positiv som vi hadde håpet på. Når det gjelder mobildata forbruket, vil vi gjerne påpeke at vi ikke har direkte innsyn i hva mobildataen blir brukt til. Forbruket kan skyldes flere faktorer, som for eksempel å ha mobildata aktivt hele døgnet, streaming av innhold i høy oppløsning eller andre bruksmønstre som krever mye data. Vi forstår at dette kan være frustrerende, og vi ønsker å hjelpe deg med å finne en løsning som passer for deg. Vi vil gjerne jobbe sammen med deg for å identifisere eventuelle årsaker til det høye dataforbruket og gi råd om hvordan du kan optimalisere bruken av mobildataen din i fremtiden. Hvis du har ytterligere spørsmål eller bekymringer, er vi her for å hjelpe deg på best mulig måte. Ta kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Halima 💛
Fikk ordna det jeg skulle med fakturaen. Hyggelig og grei kundebehandler. Kunne ønska litt kortere tid for å "komme gjennom"
Hei Terje, Så utrolig godt å høre at du fikk løst det du skulle angående fakturaen din og at kundebehandleren som hjalp deg var hyggelig! Det er akkurat sånn det skal være. I perioder kan det være noe lengre ventetid men vi gjør alt vi kan for å svare våre gode kunder så fort som mulig. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Talkmore ser ut til å uberettiget bruke min mobildata. Til tross for at mobildata er deaktivert på min telefon og alle PC-tilkoblinger til mitt SIM-kort er frakoblet, forbruker de kontinuerlig 97 MB/min, noe som tømmer mine 100 GB på rundt 20 dager. Dette virker usannsynlig og føles som et tyveri. I 15 år med OneCall har jeg aldri hatt et så høyt forbruk. Talkmore.no synes å presse meg til å akseptere dette, og senere redusere datahastigheten etter at de første 100 GB er brukt opp.
Hei David! Vi forstår viktigheten av å ha kontroll over mobildata forbruket, og vi vil gjerne undersøke nærmere for å finne en løsning på problemet. Når det gjelder det høye forbruket du har opplevd, ønsker vi å forsikre deg om at vi tar slike bekymringer svært alvorlig. Det er viktig å merke seg at vi ikke har direkte innsyn i hva mobildataen blir brukt til, og det kan være flere faktorer som påvirker forbruket, inkludert automatisk oppdatering av apper eller annen bakgrunnsaktivitet på enheten din. Vi ønsker å jobbe tett med deg for å identifisere årsakene til det høye dataforbruket og finne en løsning som passer for deg. Vi vil også sikre at du har all nødvendig informasjon om bruken av mobildataen din, slik at du kan ta informerte beslutninger om hvordan du best kan administrere forbruket ditt i fremtiden. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen, Halima 💛
Gode priser, god dekning og veldig hyggelig kundeservice
Hei Trude, Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.
Tok kontakt ang. Fakt. Som var litt høyere en vanlig, han var hjelpsom med å finne ut hva som hadde skjedd, og det greide vi sammen. En bedrift jeg har hatt kontakt med som hadde vært i Tyskland. Jeg kan jo ikke vite hvor folk oppholder seg når jeg tar kontakt☹️
Hei Grete, For en fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og at du fant ut av årsaken til at fakturaen din var høyere enn vanlig. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Alt bra flink formidler dette anbefales til det norske folk
Hei Jan, Så utrolig hyggelig å høre! Jeg er virkelig glad du er fornøyd som kunde hos oss. Håper du forblir like fornøyd i mange år til! Vi setter stor pris på omtaler som dette. Ønsker deg en fin dag, hilsen Julia.