Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunde i mange år. Bytter dem ikke ut med noen andre
Hei Marianne! Vi setter utrolig stor pris på dette. Vi vil gjøre alt vi kan for å beholde deg som en fornøyd kunde så lenge du er hos Talkmore. Mange takk for din tilbakemelding! Håper du får en super dag, hilsen Sebastian
Fine folk-fin service-fine priser😁 kan skille seg ytterligere fra konkurrenten ved å svare enda litt før😁
Heisann Knut! Så kjekt å se du er fornøyd med både service og tjenestene våres. Vi jobber aktivt mot å kunne tilby de beste tilbudene med så god kundeservice som mulig. Takk for din tilbakemelding! Vi ønsker også å svare alle som ringer med en gang, men på grunn av en del ferieavvikling blir det litt lengre ventetid nå om dagen. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Sebastian
Rask og effektivt . Fikk endret porteringsdato pr tlf.kundeservice for min bror, slik at vi fikk i tillegg lagt inn bestilling via chat med verving på 2 nummer. Gleder meg til å bli Talkmore kunde og få Telenor dekning igjen.1000kr hver i fratrekk på fakturaen i tillegg nedsatt pris på mobilabb.
Heisann Thomas! Veldig kjekt å se dere er fornøyd med løsningene våres og har god erfaring med oss allerede. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Gleder oss til å ha dere som kunder og ser frem til et godt kundeforhold. Ønsker deg en strålende dag, hilse Sebastian
Angrer ikke på bytte til Talkmore. Veldig behjelpelig og en fin avtale fikk jeg. Gir terningkast 6. god dekning også.
Hei Nina! Dette blir vi glad av. Veldig hyggelig å høre du er fornøyd med kundeservice og avtalen du fikk. Vi takker for din tilbakemelding! Håper du får en flott dag, hilsen Sebastian
God information og hjelp. Posetiv medarbeider som forklarte meg godt
Heisann Ragnhild! Så kjekt å se du har gode erfaringer med oss og fikk god hjelp. Vi takker for din tilbakemelding! Ønsker deg en super dag, hilsen Sebastian
Jeg var i kontakt med Talkmore kundesenter da min mann gikk bort , og mitt yngste barn skulle ha sin første telefon . De hjalp med alt til det beste for oss . Med et tastetrykk hos kundesenteret og en veldig forståelsesfull kundebehandler , var mine bekymring på hvordan dette kunne ordnes borte .
Hei Eldri! Vi er glad for å høre du fikk den hjelpen du trengte. Hos Talkmore settes kundeservice høyt på prioriteringslisten og vi ønsker å hjelpe alle på best mulig måte. Vi setter utrolig stor pris på din tilbakemelding og håper du vil være fornøyd hele din tid med oss. Ha en strålende dag, hilsen Sebastian
Hyggelig og servicevennlig ansatt.Fikk god informasjon og hjelp🤗
Hei Gølin! Veldig bra å høre du fikk god informasjon, hjelp og er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på din tilbakemelding og vil gjøre alt for å fortsette sånn! Ha en flott dag, hilsen Sebastian