Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God pris, god dekning og god service. Jeg anbefaler å være kunde hos Talkmore!
Jeg har aldri, og da mener jeg aldri, fått en oppringing fra telefonselgere. Etter at jeg byttet til Talkmore var dette et evig problem. Det var heller ikke tilfeldig timing, fordi resten av familien min opplevde det samme når de gikk over til Talkmore. Utenom det er de helt ok, har aldri vært i kontakt med kundeservice eller lignende. De har en god greie på gang med utlevering av 2 simkort, og dermed gratis datasim. Dette er noe dårlig opplyst på nettsidene... Dekningen, via Telenor, er prima. Kjæresten har Telia dekning og sliter alltid med dekning på hytta og når vi var på ferie i Jotunheimen.
God kundeservice og god dekning til og med på fjellet
Har aldri mistet data så fort etter overgang til Talkmore. Har bekjente som opplever det samme. Skal bytte til annet selskap!!!
Dama brukte 5-6gb ekstra og da trakk de 4-5000kr en mnd. Jeg har nå brukt 1gb over den 27.09 og de har trukket 600kr. Skal ringe de nå å høre, men for et j#%lig klampphugger firma. Ikke f%#n om jeg fortsetter her
De er gode på pris, er alltid imøtekommende dersom det er noe. Og veldig hyggelige kundebehandlere. God dekning generelt.
Har avsluttet mobilt bredbånd hos Talkmore. De stoppet abonnement umiddelbart (06.09.2018) og krever at jeg skal betale for hele måneden som etter faktureres. De skriver selv at vi kan si opp med umiddelbar virkning. De stoppet selv abonnementet mitt allerede samme dag og dersom de oppretter krav de lå abonnementet løpe ut måneden som krever betaling for. Har 2 mobilabonnement hos de som jeg skal overføre til et annet selskap. "20. Oppsigelse eller heving 20.1 Kundens oppsigelse eller heving Kunden kan si opp med umiddelbar virkning. Ved oppsigelse eller utportering, krediteres og tilbakebetales ikke månedsavgift for inneværende måned. Kunden kan med umiddelbar virkning heve avtalen ved vesentlig mislighold fra Talkmores side".