Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og vilje samt evne å svare på spørsmål og finne gode løsninger. I hver fall for meg.
Heisann Arne! Vi ønsker alltid å levere de beste løsningene til våre kunder og det er godt at dette har vært tilfelle hos deg! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en riktig god dag, hilsen Jakob.
Rask respons fra kundeservice. Tydelig og god forklaring på problem.
Heisann! Hos oss er god og effektiv kundeservice topp prioritert slik at våre kunder skal få den beste hjelpen som mulig og det er fantastisk at du fikk god forklaring på problemet. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Kunderådgiveren var veldig hyggelig og hjelpsom. Fikk svar på det jeg spurte og er kjempe fornøyd.
Heisann Leonita! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er virkelig godt at du fikk svar på det du lurte på og er fornøyd med kundeservicen, det er slik vi ønsker å ha det :-) Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Jakob.
Annbefales,dette er bra,allt er lagt opp så enkelt att sel jeg forstår så håper dette firtsetter
Heisann Arne! Dette er jo bare helt supert! En av våre hovedverdier er å være enklere og det er godt at dette gjenspeiler seg hos deg! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Raskt og greit enkelt svar og løsning på mitt problem. 10 av 10 i karakter ‼️
Heisann Jan! Hele 10/10 er jo bare helt gull! Det er flott at du fikk et enkelt svar og rask løsning på problemet, det er slik vi ønsker å ha det :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Jakob.
Hyggelig kundebehandler. Fikk god info om hva jeg skulle gjøre ang. problemet mitt. Mvh.Eve.
Heisann Eve! Så godt å høre at du hadde en hyggelig opplevelse i kontakt med kundeservice. Jeg håper problemet løste seg etter informasjonen du fikk :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Var litt for mye tastevalg for å komme inn til kundebehandler. Men det oppveie da en kom inn til en dyktig vennlig kundebehandler som var hyggelig og svarte raskt og hjalp på en forståelig måte
Heisann Nina! Det er godt å høre at du fikk rask og god hjelp av kundeservice! Vi tilbyr både privat, bedrift og strøm-abonnement. Vi har derfor tastevalg når man ringer inn, slik at man kommer til riktig avdeling for best mulig hjelp :-) Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Jakob.