Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har avsluttet mobilt bredbånd hos Talkmore. De stoppet abonnement umiddelbart (06.09.2018) og krever at jeg skal betale for hele måneden som etter faktureres. De skriver selv at vi kan si opp med umiddelbar virkning. De stoppet selv abonnementet mitt allerede samme dag og dersom de oppretter krav de lå abonnementet løpe ut måneden som krever betaling for. Har 2 mobilabonnement hos de som jeg skal overføre til et annet selskap. "20. Oppsigelse eller heving 20.1 Kundens oppsigelse eller heving Kunden kan si opp med umiddelbar virkning. Ved oppsigelse eller utportering, krediteres og tilbakebetales ikke månedsavgift for inneværende måned. Kunden kan med umiddelbar virkning heve avtalen ved vesentlig mislighold fra Talkmores side".
Er du en «kontantkort kunde» som ringer og ikke har behov for månedlig datapakker, da er Talkmore ikke rette selskapet for deg. Hundrelappene flyr raskt om du glemmer å slå av mobildata.
Jeg har vært trofast kunde i Talkmore i ca 10 år og byttet først i det jeg kjøpte meg ny telefon da prisen gikk betraktelig ned på kjøp med abnm. Talkmore har god dekning uansett hvor man er i landet, om det er på finnmarksvidda, oslo eller i lofoten. Kundeservicen er helt suveren og de var alltids behjelpelig - i motsetning til andre selskap så krevde de ingen ekstra kostnader ved å utsette giroer eller lignende. Enkelt i appen deres og selv uten appen så har man full kontroll da de jevnlig sender ut meldinger hvor de oppdaterer kundene på nyheter eller endringer. Talkmore, jeg kommer snart tilbake! :)
Grunn til at jeg ga 4 av 5, er fordi mobilnettet viser seg å være litt tregere enn før, samtidig som det ikke laster opp det jeg ønsker på stedet.
Jeg er totalt sett fornøyd med dette abonnementet, så lenge man ser bort fra alle de telefonene jeg får fra utenlandske nummer. Dette problemet slipper du hos Telenor, da de har kommet så langt i teknologien at de kan sperre ut slike nummer fra å ringe til kunden. Håper denne muligheten også vil komme til Talkmore, slik at man slipper å irritere seg fra innkommende anrop som blir lagt på før man får tatt telefonen. De har et godt verve tilbud som jeg har benyttet meg av. Lurt for de som ønsker å spare penger.
Jeg har vært kunde der i noen år nå og ikke hatt noe problem. Fornøyd.
Mister omtrent en 500 lapp hver mnd pga Talkmore mobilregningen. Jeg får meg ikke til å fatte at jeg virkelig har brukt så mye data til overs hver måned. Kanskje Talkmore kan tilby ekstra data pakker uten ekstra kostnad?