Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Reduserer fra 5* til 3*. Jeg var superfornøyd med Talkmore, og som jeg forklarte sist, så byttet jeg til Talkmore grunnet roaming i hele Europa, og var strålende fornøyd. Det tilbudet varte ikke i ett år en gang, og jeg ser meg nødt til å bytte operatør igjen. Jeg tok kontakt med kundeservice for å se om det var mulig å beholde tilbudet for de to landene jeg reiser til, men det var da ikke mulig grunnet høye kostnader påført av bruk utenfor EØS. Det jeg ikke skjønner er hvordan det er mulig for f.eks. Telenor i Sverige å tilby roaming til sine kunder i mange flere land, og samtidig ha lavere priser. Videre spurte jeg om det var mulig å betale litt ekstra for å beholde tilbudet, det var ikke mulig heller, men jeg ble oppfordret til å kjøpe 1gb for 99kr. Dette er ikke billig! Spesielt når det er mulig å kjøpe eSim i utlandet, men det er utrolig slitsomt å slå av norsk simkort, passe på kostnader osv. Ja, det blir nok en annen operatør ved første anledning etter 16.januar.
Hei Aleksandar, Det var leit å høre at du har endret mening om oss, men vi har full forståelse over frustrasjonen i og med at vi måtte endre på tilbudet vårt når det kommer til bruk i utlandet. Vi vet at det var mange som så på Tyrkia som en god fordel, men for å få økonomien til å gå rundt må vi prioritere løsninger, tjenester og fordeler som flest mulig kunder kan benytte seg av. Samtidig som vi avvikler dette tilbudet, setter vi ned prisene betydelig for roaming i flere av disse landene i Sone 1, slik at vi fortsatt vil ha et gunstig roamingtilbud til kundene våre. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
De svarer fort, skjønner problemet og er løsningsorienterte. Vært med de lenge nå og kunne ikke falle meg inn å bytte. Flott kunde service! Så hyggelige. Billige abonnementer, særlig for meg som bruker telefonen og nettet mye og har barn og barnebarn i UK. Love them.
Hei Kristin, Dette var ordentlig gøy å lese! Vi er svært stolte av vårt kundesenter, og da er det så fint å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Pr i dag var talkmore billigste alternativet for meg- familieabbonement. Setter pris på at det er enkelt å komme i kontakt med et menneske, som jeg også opplever løsningsorientert og imøtekommende
Hei Lena, Så utrolig godt å høre at du har funnet en løsning hos oss som fungerer bra for deg og din familie. Det er også veldig godt å høre at du har hatt gode opplevelser når du har vært i kontakt med kundesenteret vårt. Tusen takk for en så fin tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag, hilsen Rebecca
Talkmore er det beste jeg har brukt jeg kunne gitt dere råd East and West talkmore is the best :)
Hei Mona, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Sør og Nord vi setter pris på dine ord! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Nettløsninger er kjempe smarte, oversiktlige og brukervennlige. Mange fine fordeler som skreddersydde abonnementer kundebehandlere ordner til ditt personlige forbruk til rimeligste pris. Nærmest perfekt og hurtig kundeservice over telefon. Sjeldent lange køer for å komme igjennom.
Hei Kenneth, Vi har lagt inn mye arbeid i Mine Sider og Talkmore appen den siste tiden, så det setter vi stor pris på å få en tilbakemelding på. Det er også utrolig godt å høre at du er fornøyd med fordelene våre og kontakten du har hatt med kundesenteret vårt. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Talkmore har en av de billigste fribruksavtalene på markedet, med god og stabil dekning i distriktet. Ventet 12 minutter på å få svar på kundeservice, men når jeg fikk svar løste en trivelig, rask og dyktig kundebehandler problemene mine på tre minutter. Er veldig fornøyd.
Hei Andreas, Så utrolig godt å høre at du er godt fornøyd med abonnementet og dekningen vår. Det er også veldig godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk når du var i kontakt med kundesenteret vårt selv om det var litt ventetid. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Super hjelp med verving /registrering av ny person som er gammel og litt vanskelig med nye ting. Bruker ikke SMS og ikke internett.
Hei Jarle, Så godt å høre at du fikk god hjelp med verving når du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for en så flott tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca