Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg går turer i skog og mark opplever jeg dårlig dekning.
Hei Arne! Så leit å høre at du opplever dårlig dekning når du er ute på tur. Vi ønsker gjerne å sjekke mer opp i dette, så hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer så skal jeg gjøre alt jeg kan for hjelpe :D Ønsker deg en fin helg, hilsen Jakob.
Jeg ble skånet for bakgrunnsstøy. Fikk ordet avtalen og ringte opp igjen da det var noe feil. Alt ble ordnet.
Heisann Solveig! Det er leit å høre at du opplevde problemer, men inderlig godt å høre at feilen du opplevde ble rettet. Tusen takk for en hyggelig omtale! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Fra 3 april til 28.april. burde overgangen vært klarert. Så her er det noen som ikke har jort jobben.
Hei Kåre! Dette hørtes jo ikke helt bra ut og dersom overføringen ikke har blitt gjort riktig må jeg bare beklage. Kunne du sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg få sjekket opp og gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Jeg har vært kunde i Talkmore i mange år . Anbefales på det sterkeste å bli kunde , garantert at Dere blir fornøyd. Servicen er topp , tror ikke det mulig å finne maken .. Bra pris og dekning...
Heisann Geir! Dette var utrolig hyggelig å høre og jeg vil takke for en så fin omtale. Det er virkelig flott at du har vært fornøyd i så mange år og anbefaler oss til andre, bedre blir det ikke :-) Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Jakob.
Rask svar tross mange på vent. Hyggelig og service innstilt dame. Ga gode tips og vi fikk ordnet enkelt det vi ville👍
Heisann Gunnbjørg. Det finnes ikke noe bedre enn fornøyde kunder og det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med kundeservice. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Beste jeg noen gang har hatt. Sykt bra priser og beste nettet jeg har hatt
Heisann Ole! Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med både priser og dekningen vi tilbyr, slik ønsker vi å ha det i lang tid fremover :-) Tusen takk for en hyggelig omtale. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Er helt ny kunde ble kunde i dag men får ikke lagt til Takmore appen. Har ringt til dere men den jeg snakket med mente at jeg skulle forsøke senere på dagen.
Hei Ingrid! Dersom du ikke får logget inn i Talkmore appen og ikke fått hjelp av kundeservice må jeg bare beklage for dette. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg så fort som mulig. Hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer så skal jeg få gjort alt jeg kan for å hjelpe. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.