Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra service og kunde orientert! Bra pris og hyggelig og rask til å besvare spørsmål!
Hei, Erling! Vi takker og bukker for en veldig hyggelig omtale. Dette er punkter vi har mye fokus på og synes det er ekstra gøy når kunder også legger merke til dette. Vi håper du fortsetter som en fornøyd kunde fremover! Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.
Har vært kunde i mange år og er strålende fornøyd med behandlingen de få gangene jeg har tatt kontakt.
Hei, Ruth Så hyggelig at du er fornøyd med produktet vi leverer. Det setter vi stor pris på :) Håper vi får gleden av å ha deg som kunde i årene som kommer også! Mvh Talkmore
Har vært kunde siden 2006 og er kjempefornøyd, de få gangene de har vært noe "tull" så har de fiksa det på null komma niks, beste teleselskapet i Norge.
Hei! 14 års jubileum, Anders! Det er fantastisk :) Veldig kjekt at du er fornøyd med oss som din teleoperatør, og vi ser frem til videre samarbeid. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Mvh Talkmore
Fantastisk kundebehandlere. Rolige, hyggelige og tydelige på spørsmålene de stilles
Hei Mona. Takk for en kjempefin tilbakemelding! Vi ønsker alltid å ha en god dialog med våre kunder og vi er glad for å høre at du er fornøyd med vår service. Vi håper du får en super helg! Hilsen Talkmore
Betalte på en mobilforsikring, men da jeg skulle benytte meg av den ble jeg fortalt at den tilhørte den gamle telefonen min og ikke gjaldt for den nye telefonen jeg hadde htt i over ett år. Vilkårene hadde blitt endret Slik at forsikringen var knyttet til selve mobilen. Dette var jeg visstnok blitt varslet om i en mail for over to år siden. Det ble likevel klart at de var fullt klar over at jeg ikke lenger benyttet denne telefonen, og jeg vil kalle det svindel å sende faktura månedlig i over ett år på en forsikring på en telefon de vet at jeg ikke lenger benytter. Jeg fikk dog kreditert et år av denne summen, men dette låste meg til å være talkmore kunde fram til denne summen var oppbrukt. Når jeg nå endelig byttet abbonement fikk jeg tilsendt faktura som krevde betaling for det dataforbruket jeg egentlig hadde gjennom Det nye abbonementet. Fikk også dette kreditert, men dette skjer først når man ringer og setter fingeren på det som ikke stemmer. Betaler man godtroende blir man lurt.
Hei, Inga! Dette var ikke hyggelig å lese og jeg kan forstå din frustrasjon. Når det kommer til akkurat den forsikringen du hadde så stemmer det at vi endret vilkår på den samtidig som vi endret forsikringsselskap tilbake i 2018. Årsaken til at du fikk faktura på forsikringen etter at vi endret vilkår, var rett og slett siden vi ikke kan stoppe en forsikring uten at eier godkjenner dette. Fra vår vinkel så kan telefonen være i bruk med et annet SIM-kort/nummer, da kan det også føre til problemer om vi hadde avsluttet den uten nødvendig bekreftelse. Jeg må bare beklage så mye for opplevelsene du hadde med oss, her kunne vi nok absolutt gjort ting bedre - det at du fikk ett år kreditert var i hvert fall godt å høre. Dette er noe jeg skal ta med videre internt slik at vi passer på at ikke dette gjentar seg for andre da det ikke er meningen av kunden skal stå igjen om taperen i slike tilfeller. Hilsen Thomas.
Har bare godt å si om talkmore, kundeservice tipp topp.
Hei Christina. Tusen takk for for en hyggelig tilbakemelding! Vi er veldig glad for at du er fornøyd hos oss, og har gode opplevelser med vår kundeservice. Ha en fin dag videre og en super helg! Hilsen Talkmore
Dyrere enn andre (f.eks Onecall), og svært pågående og uhøflige selgere. Styr unna!
Hei Bjarne! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med våre produkter, slik at de skal falle i smak for våre kunder. Det er flere muligheter til prisreduksjon på våre abonnenter, for eksempel med familierabatt eller via våre samarbeid med OBOS, NOFA, NAF og VISMA. Det er leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med våre selgere! Her håper vi at du kan ta kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan videreformidle dette til byrået det gjelder. Dette er noe vi ønsker å ta tak i, slik at andre ikke opplever det samme som det du har gjort! Vi ønsker deg en flott dag, og en fin helg når den tid kommer! Hilsen Talkmore