Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i 19 år tror jeg 🙂 det betyr vel at jeg er fornøyd. Aldri vært noe problem.. lett å få kontakt med kundeservice om man må, ellers er nettsiden/ appen veldig enkel og oversiktlig å bruke.
Heisann Vibeke! Det kan jo ikke bli stort bedre en dette! Tusen hjertelig takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter
Kjempe fornøyd har hatt talkmore i mange år og vervet flere hit.
Hei Tom, Så fint å se du er fornøyd kunde hos oss! Det er helt fantastisk at vi har kunder som deg. Håper du blir hos oss i mange år til. Ha en strålende dag videre, hilsen Julia.
Er ikke enig i at Talkmore fikk 1. plass som beste mobilselskap på Bytt.no Selve telefontjenesten og databruk funker veldig bra stort sett. Dårlig dekning her jeg bor men wi-fi tale funker bra. Prisene er langt fra de beste i markedet. Billigste abonnement med usle 0,5 GB koster hele 159 kr. ! Hos Nice Mobil får en 5 GB for en lavere pris! Er en del andre ting også jeg ikke er så fornøyd med. Talkmore har verving med premier. Noen ganger har de kampanje med høyere vervepremie. Har opplevd 2 ganger at de likevel har lagt inn den vanlige premien. Pemiesaldoen ser en ikke på Min side. En må derfor kontakte kundeservice for å finne ut av dette og be dem rette opp feil.Kundeservice er lett å få kontakt med på chat og svarer greit på det meste men ikke alle er like oppdatert og gir noen ganger feile svar.
Hei Tore! Det er leit å se at du ikke synes vi har gjort oss fortjen for en 1.plass på Bytt.no. Denne førsteplassen kommer av de mange kundene som har gitt oss en god tilbakemelding. Om du har hatt en dårlig opplevelse med oss, så ønsker vi selvfølgelig å gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Kunne du sendt oss en mail til [email protected] så skal jeg få gjort det jeg kan for å fikse opp i dette. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Skulle byttet til Talkmore idag. Slik gikk det ikke. Får ikke aktivert SIM-kort og på telefon og chat kan de kun hjelpe deg om du skal verve en venn. Har prøvd å få tak i dem på epost uten hell. Styr unna.
Hei Haakon! Dette var jo virkelig ikke godt å se. Om du har opplevd problemer med overføringen til oss, så kan vi bare beklage. Gjerne send oss en mail til [email protected]. Så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan og rette opp i dette. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Alltid god service når det er behov for det . Gode tilbud og priser .
Heisann Torolf! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen :-) Vi setter virkelig stor pris på det. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Talk More er veldig bra, men nå har vi fått et varsel om en prisstigning som er altfor høy, etter min mening. Som kompensasjon har vi fatt en ekstra g-bite, noe vi ikke trenger,
Hei Lise! Vi har prøvd å holde prisøkningen så lav som mulig. Men du kan gjerne ta kontakt med kundesenteret vårt og høre om vi kanskje har et annet abonnement som kan passe deg bedre. :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Veldig fornøgd med kundeservisen.Aldri hatt problemer no eg har tingt til dei.
Heisann Øyvind! Så godt å se at du er fornøyd! Det setter vi stor pris på :-) Så skal vi gjøre vårt beste for å sikre at opplevelsen holder seg like problemfri i fremtiden også. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter