Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Talkmore kan anbefales,får alltid kontakt med en hyggelig kundeagent når jeg ringer.
Hei Solfrid! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima
Lite kontakt. Får ikke fritt Europa. Dårlig oversikt.
Hei Alf, Så leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Gjerne send meg en e-post på [email protected], så kan jeg hjelpe deg videre og se om vi kan finne en fin løsning for deg. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Hyggelig og veldig hjelpsom kundeservice. Jeg ble lurt over til annet teleselskap og ble rett og slett lurt. Godt å ringe Talkmore som skjønte og hjalp meg.
Hei Bitta, Jeg blir virkelig glad for å høre at du er fornøyd kunde hos oss! Det er leit du ikke hadde samme opplevelse hos det andre teleselskapet. Vi er glade for å ha deg som kunde, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i lang tid! Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Er veldig fornøyd med kundeservice i Talkmore. I tillegg til gode abonnement
Hei Marianne, Dette er jo helt fantastisk å høre! Jeg er virkelig glad vi har gode kunder som deg som setter pris på tjenestene våre og kundeservicen vår. Takk for fine ord. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Jeg er ikke norsk, norsk er min 4 språk. Ble oppringt. Ble presentert informasjon om at mannen min, (som har abonnement sammen med meg på Telia og som er eier/betaler/sjefen) har sagt JA for å bli kunde hos Talkmore. Hun, som ringer sier, at mannen min har blitt enig med dem og vil ha en avtale med dem, og de skulle bare "sjekke" om det er greit med meg, siden jeg er en del av abonnementet hans. Hun presenterer en del informasjon, som får meg til å tro på at hun har snakket med mannen, derfor stoler jeg på henne. Siden jeg tror at mannen/sjefen har sagt ja, så sier jeg ja. Fordi han bestemmer og betaler alt sånn, så skal jeg ikke "tvile på hva han har valgt" Hun får meg til å svare ok på meldingen. Etterpå ringer jeg mannen og finner ut at det var LØGN. Han har IKKE sagt ja til noe. Ville bare bli kvitt dem, da de ringte ham og hun, kvinnen, har insistert å få snakke med meg. HVORFOR vil dere manipulere, lyve og lure nye, potensielle kunder. Stygt. Ekkelt. Dumt gjørt. Jeg vil absolutt IKKE være kunde hos noen som LYVER for å få meg til å si JA til en avtale. Dette føltes som SVINDEL. Håper de fikser situasjonen med en gang. Og forventer, krever at de beklager for denne situasjonen. Jeg har andre, bedre ting å gjøre enn å møtte skrive klager og e-poster midt på natta da jeg har et fly i morgen tidlig.
Hei Dace! Vi beklager dypt den ubehagelige opplevelsen du hadde med selger. Det er viktig for oss å skape tillit og trygghet hos våre kunder, og vi tar din tilbakemelding svært alvorlig. Vi vil undersøke saken grundig for å forstå hva som skjedde, og vi vil ta nødvendige skritt for å sikre at lignende situasjoner ikke oppstår i fremtiden. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan løse dette for deg og gjenopprette tilliten din til oss. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Har bær kunde i 9 år og er Alltid vært Fornøyd Takk
Hei Karwan, Dette ble jeg ordentlig glad for å høre! Tenk at vi har vært så heldige å få ha deg som kunde i 9 år! Jeg håper virkelig du forblir hos oss i lang lang tid, og at du forblir like fornøyd. Vi setter stor pris på gode kunder som deg! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Brukte opp all mobildata på 1uke klaget til kundeservice med de ville ikke høre det var ikke noe galt hos Talkmore brydde seg ikke aldri mer Talkmore for oss...
Hei Mona! Takk for at du deler din opplevelse med oss, selv om den ikke var så positiv som vi hadde håpet på. Når det gjelder mobildata forbruket, vil vi gjerne påpeke at vi ikke har direkte innsyn i hva mobildataen blir brukt til. Forbruket kan skyldes flere faktorer, som for eksempel å ha mobildata aktivt hele døgnet, streaming av innhold i høy oppløsning eller andre bruksmønstre som krever mye data. Vi forstår at dette kan være frustrerende, og vi ønsker å hjelpe deg med å finne en løsning som passer for deg. Vi vil gjerne jobbe sammen med deg for å identifisere eventuelle årsaker til det høye dataforbruket og gi råd om hvordan du kan optimalisere bruken av mobildataen din i fremtiden. Hvis du har ytterligere spørsmål eller bekymringer, er vi her for å hjelpe deg på best mulig måte. Ta kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Halima 💛