Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble vervet av en venn så sparte noen hundrelapper på å bytte til Talkmore. Har gått problemfritt. Vanskelig å rekruttere andre så jeg får gratis, men foreløpig tenker jeg å holde meg til Talkmore. Hadde nok forblitt hos Telia om ikke vervesystemet hadde eksistert. Anbefales til studenter hvertfall.
Jeg har alltid vært fornøyd med Talkmore. De tar en seriøst hvis det er noe og man blir behandlet utmerket av Kundebehandlerne. Jeg har aldri fått så gode avtaler hos noen andre selskaper og hvis det har skjedd en feil så har jeg fått kompensasjon for det. Anbefaler det til alle mine venner!! Dette er et selskap jeg føler meg trygg i og stoler på!
Ekstremt dyrt, dårlig dekning, problemer med nettsiden og en kundeservice som er helt udugelig og ikke svarer på henvendelser.
Sender faktura på 70kr hver måned etter at du har sagt opp kundeforholdet. Overfakturerer og sender faktura før du engang har blitt kunde.
Dårlig kundeservice som ikke vil innrømme egne feil og dyrt sammenlignet med andre på markedet
Dem fraskriver seg alt ansvar når ting ikke fungerer. Ingen kompangsjon for og være uten dekning i flere dager
Dårlig kundeservice opplevelser gang på gang. Uprofesjonelle og ufaglærte folk som tar seg godt betalt for dårlig service. Har vart kunde mange år, men aldri igjen.