Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ordna det jeg skulle med fakturaen. Hyggelig og grei kundebehandler. Kunne ønska litt kortere tid for å "komme gjennom"
Hei Terje, Så utrolig godt å høre at du fikk løst det du skulle angående fakturaen din og at kundebehandleren som hjalp deg var hyggelig! Det er akkurat sånn det skal være. I perioder kan det være noe lengre ventetid men vi gjør alt vi kan for å svare våre gode kunder så fort som mulig. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Talkmore ser ut til å uberettiget bruke min mobildata. Til tross for at mobildata er deaktivert på min telefon og alle PC-tilkoblinger til mitt SIM-kort er frakoblet, forbruker de kontinuerlig 97 MB/min, noe som tømmer mine 100 GB på rundt 20 dager. Dette virker usannsynlig og føles som et tyveri. I 15 år med OneCall har jeg aldri hatt et så høyt forbruk. Talkmore.no synes å presse meg til å akseptere dette, og senere redusere datahastigheten etter at de første 100 GB er brukt opp.
Hei David! Vi forstår viktigheten av å ha kontroll over mobildata forbruket, og vi vil gjerne undersøke nærmere for å finne en løsning på problemet. Når det gjelder det høye forbruket du har opplevd, ønsker vi å forsikre deg om at vi tar slike bekymringer svært alvorlig. Det er viktig å merke seg at vi ikke har direkte innsyn i hva mobildataen blir brukt til, og det kan være flere faktorer som påvirker forbruket, inkludert automatisk oppdatering av apper eller annen bakgrunnsaktivitet på enheten din. Vi ønsker å jobbe tett med deg for å identifisere årsakene til det høye dataforbruket og finne en løsning som passer for deg. Vi vil også sikre at du har all nødvendig informasjon om bruken av mobildataen din, slik at du kan ta informerte beslutninger om hvordan du best kan administrere forbruket ditt i fremtiden. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen, Halima 💛
Gode priser, god dekning og veldig hyggelig kundeservice
Hei Trude, Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.
Tok kontakt ang. Fakt. Som var litt høyere en vanlig, han var hjelpsom med å finne ut hva som hadde skjedd, og det greide vi sammen. En bedrift jeg har hatt kontakt med som hadde vært i Tyskland. Jeg kan jo ikke vite hvor folk oppholder seg når jeg tar kontakt☹️
Hei Grete, For en fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og at du fant ut av årsaken til at fakturaen din var høyere enn vanlig. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Alt bra flink formidler dette anbefales til det norske folk
Hei Jan, Så utrolig hyggelig å høre! Jeg er virkelig glad du er fornøyd som kunde hos oss. Håper du forblir like fornøyd i mange år til! Vi setter stor pris på omtaler som dette. Ønsker deg en fin dag, hilsen Julia.
Meget god service og imøtekommende operatør. Bled veldig fornøyd med abonument! God løsning og mye godvilje fra Talkmore. Anbefales:-)
Hei Erling! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin uke! 😊 Mvh. Halima
Rask tilbakemelding, kjappe til å ordne det man vil ha gjort. Gir god veiledning.
Hei Sos, Så fantastisk å høre at du har fått god hjelp og veiledning fra oss! Det er jo bare helt supert! Takk for kjempe fin omtale. Vi setter stor pris på det! Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.