Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei pris , virker alltid.Går ann å snakke med de, men kan gå litt lang stund får å gå kontakt.👍
Hei Arnt, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vi jobber alltid med å forbedre kundeopplevelsen vår og da hjelper det mye å få tilbakemelding på hva vi kan gjøre bedre, dette tar vi med oss videre og vi vil fortsette å gjøre vårt beste for å besvare henvendelser så raskt som mulig og bistå kundene våres. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Rebecca
Jeg fikk beskjed at dem ville kjøpe meg ut av en annen leverandør for 1000kr for å dekke bindingstiden min, og jeg hadde da selvsagt ikke noe binding på abonnementet mitt. Men var ikke helt fornøyd med hvordan appen og faktura var så bytta tilbake til min tidligere leverandør. Så lurer jeg på når neste faktura kommer. Så jeg spør selv å får da beskjed at jeg må betale bruddgebyr på 750kr og jeg var kunde der i underkant av 1 mnd. I tilleg til at jeg måtte betale bruddgebyret mitt på tidligere leverandør. Dem sa null binding men likevel får jeg bruddgebyr for å ha sagt opp abonementet å får da budd gebyr på utkjøpsrabatt. Å dette sto svært dårlig i mld jeg fikk av dem. Ekstremt mistydene mld
Hei Frustrert K, Så leit å se at du opplevde at du ikke fikk tilstrekkelig informasjon om Utkjøpsavtalen. Jeg skulle gjerne tatt en nærmere titt på saken, så hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected], så skal jeg få gjort alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Rebecca
Fikk enkelt flyttet abonnement i Telia for min 93 år gamle tante til et mer brukertilpasset og rimeligere abonnement i Talkmore.
Hei Bjørn, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det gjør oss glade å se at flyttingen over til oss gikk veldig bra for din tante. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Veldig bra kundeservice, lett å prate med, behaglig og gikk samtalen som du prater med en venninne😂.Hjulpet meg slik hvordan en kunde vil ha det😀.
Hei Kristine, Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi legger stort fokus på å være imøtekommende og behjelpelig til alle som tar kontakt med kundesenteret vårt. Supert at du hadde en så fin opplevelse. Igjen takker vi for omtalen og ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Meget god service. De tok mine problem på alvor med påtvungen overgang fra Vipps til Ice.
Hei, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Superhyggelig å høre at du valgte å bli kunde hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Svarte fort på min hendvendelse og hurtigt orden i det jeg spørte om Hyggelig samtale
Hei Oddmund, Det er veldig godt å høre at du har hatt en god opplevelse med kundesenteret vårt. Tusen takk for en så flott tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
ringt inn for å zpørre om hjelp med mine nye zimkort mannen som svarte hjalp meg med engang og fjorde det lett for meg å forstå :))
Hei! Så godt å høre at du fikk hjelp med SIM-kortet ditt. Vi legger stort fokus på at vår kundeservice skal bistå kundene våres med enkel og effektive løsninger. Tusen takk for en fin omtale og tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus