Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble lurt av talkmore selger for å kjøpe meg fra min leverandør mot 3 mnd gratis abon. J fikk ikke bare gratis, fikk doblet pris av min daværende levrandør. De lovde å fikse, det skjedde ikke. Fjord kraft mobil kjøpt tilbake abon. Mot tre mnd gratis. Takk for fjordkraft
Hei Ali! Detter var virkelig ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve hos oss. Om du opplever å ha blitt lurt av en selger kan vi bare beklage på det sterkeste. Har du mulighet til å ta kontakt med oss på [email protected]. Så skal jeg få sett på saken din og gjøre mitt beste for å rette opp i dette. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Talkmore er en av de beste telefonfirmaer for gode priser, enkelt bruk, bra kundeservice, fine løsninger og ha oversikt i Mine Sider👍👍😊😊👍👍
Hei Kareem, Dette var utrolig hyggelig å lese! Jeg er så glad du er fornøyd med oss, og vi setter pris på gode kunder som deg. Håper du forblir like fornøyd hos oss i mange år til. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Når man først kommer igjennom så er det god forståelse å raske svar å man får bestandig en god løsning på problemet sitt😊 Negativt er litt lang ventetid på telefonen før man kommer igjennom til dem, dette kan forbedres ellers utrolig fornøyd.
Heisann Øyvind! Så godt å se at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss :-) Vi har satt i gang tiltak for å sikre kortere ventetid til kundesenteret vårt. Så forhåpentlig vis vil du merke en forbedring fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Har vært kunde hos Talkmore siden 2008 men måtte gå til telia bare for 1 år og da hadde jeg bare problemer men kom tilbake til Talkmore :) anbefales!
Heisann Charsi! Så godt å se at du kom tilbake til oss! Det setter vi virkelig stor pris på. Så skal vi gjøre vårt beste for å holde deg fornøyd i lang tid fremover :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Veldig bra forståelsesfull og ukomplisert kundeservice, men tidvis lang ventetid. Det burde vært standard med tilbakeringing Datakort kostet før 29 kr ekstra i mnd, men siden i høst har det kostet 79 kr.pr mnd, noe som er unødvendig dyrt. Det er og veldig dumt det itte er mer fart også etter 100GB når man betaler 549 pr mnd
Heisann Pær Så godt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vi jobber for å gjøre kundesenteret mer robust, slik at vi kutter svartiden, så forhåpentlig vis vil du merke en forbedring fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Telefon kontakten hos Talk Talk var veldig service minded, tålmodig og rask til å løse problemet mitt med et data kort som ikke fungerte. I tillegg så var vente tiden med å svare veldig kort. Super service. Takk.
Hei Roger! Dette var jo virkelig flott å se :-) Så godt at du fikk kontakt med en hyggelig kundebehandler når du var i kontakt med oss. God kundeservice er høyt prioritert hos oss, så det er flott å se at det kommer frem til deg som kunde også. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter
Fikk den hjelpen jeg trengte, kort og konkret akkurat som jeg liker det. Jeg har nettopp gått over til dere så det er nok mye nedover på lista som jeg ikke har kjennskap til eller har opplevd ennå, men jeg skal gi dere en vurdering for det. Jeg jobber i kundeservicebransjen selv og vet at det ikke er så lett og være like positivt innstilt til alle samtaler som kommer inn, man blir litt ør i hode og hører telefonen ringe når den ikke gjør det. Så. Kudos til alle som klarer og hente seg inn etter hver samtale og fokusere på kunden de snakker med. Jeg liker best når vedkommende er "på" ( med hjelp og innspill til hva som kan være lurt og greit ) Er man "for på" kan man fremstå som litt mye å man vil bare avslutte samtalen. Mvh Ny bruker
Hei Espen! Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å se at du ble fornøyd med servicen hos oss. Så skal vi gjøre vårt beste for å gjøre opplevelsen din så problemfri som mulig videre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter