Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra service, rask respons, sliter en del med dekning men det kan skylles at Telenor ønsker ikke å oppgradere sine linjer der hvor jeg bor.
Hei, Nina. Tusen takk for tilbakemeldingen! Telenor tilbyr stabil dekning og god hastighet de fleste steder i landet. Det kan være andre årsaker til problemet med dekningen, så vi håper du vil ta kontakt med oss på kundesenteret så vi kan se se på dette sammen! Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Helt greit selskap men opplever at datamengen tømmes fortere enn det den gjorde hos Telia. Etter 1 uke er 1,1 gb brukt noe som tok nesten 2 uker å bruke hos Telia.
Hei, Samah :-) Vi er veldig glade for din tilbakemelding, da dette er noe mange kunder opplever når de bytter operatør. Årsaken til dette kan være at man tidligere hadde oppspart data i form av rollover, eller at man hadde andre tjenester som bruker mobildata inkludert i sitt abonnement. Dette kan for eksempel være bruk av spotify. Vi tilby flere ulike tjenester som hjelper kundene våre til å oversikt og kontroll over forbruket sitt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon eller chat om du ønsker at vi skal se på dette sammen. Ha en fin dag Hilsen oss i Talkmore
Jeg var interessert i å gå over til nytt mobil abonnement/operatør, og fikk rask svar og hyggelig mottakelse hos TalkMore. Så langt er jeg veldig fornøyd! :-)
Hei, Randi :-) Tusen takk for fine ord! Vi jobber hardt med å tilby en god mottakelse og kundeservice til våre kunder, så dette setter vi pris på. Vi håper du blir fornøyd med ditt abonnement hos oss. Vi på kundesenteret er tilgjengelige for deg om det skulle være noe. Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Enkelt å få kontakt, like bra som noe annet i bruk og rimelig pris +alt jeg trenger av funksjon.
Jeg har byttet, og er strålende fornøyd med det! Like god dekning og mye bedre priser enn hos Talkmore! I tillegg har Talkmore greid å sende meg feil inkassovarsel etter at mitt abonnement er oppsagt! Elendig!
Hei! Om du mener summen på din faktura er feil, så håper vi du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi kan gå igjennom dette sammen. Jeg er helt sikker på at vi kan gi deg et svar og hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd. Vi jobber kontinuerlig med å tilby gunstige løsninger til våre kunder. Dette gjelder ikke bare på pris, men også brukervennlighet og kvalitet på våre tjenester. Håper du har funnet en løsning som passer for deg! Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Hyggelig jente som ordnet opp etter mitt feilgrep ved å bli Telenor kunde. Der jeg måtte betale 49 øre pr bank id, som jeg forøvrig bruker hele tiden. Stort pluss til Talkmore som ikke tar seg betalt for den tjenesten. Samt billigere abo på 5gb. Takk så langt. Nå skal jeg prøve ut mobilt bredbånd også.
Hei, Tom :-) Dette ble vi glade for å høre! Det er godt å høre at du er fornøyd. Bank - ID er jo noe man bruker ofte, så det er viktig for oss at dette er en tjeneste som er inkludert i abonnementet. Så hyggelig at du også vil teste ut mobilt bredbånd. Håper dette er en løsning som vil fungere bra for deg! Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Billig og bra god kundeservice, litt dårlig dekning for extra utland.
Hei Aso :-) Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi ønsker jo at du skal være fornøyd med vår Ekstra Utland pakke også. Her er jeg litt usikker på om du mener kvaliteten på samtalene eller antall land som er inkludert i pakken. Om dette gjelder kvaliteten på samtalene når du er hjemme, så kan vi tipse deg om å teste "WiFi-tale". Selve pakken inneholder ca 60 land, her jobber vi hele tiden for å kunne forbedre våre tilleggstjenester. Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore