Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mottok et tilbud fra Telenor som Talkmore også imøtekom på en svært hyggelig måte.
Hei Liv :-) Tusen takk for fin tilbakemelding! Vi satser på at du er like fornøyd i tiden fremover. Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Fornyød og forutsigbart, ganske jevne regninger. Betaler ca 150kr måneden. Mitt abonnement er på 149kr. Trodde det var det beste jeg kunne ha.
Hei Mariann :-) Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Det gleder oss veldig! Det er veldig viktig for oss at du som kunde opplever forutsigbarhet. Du kan hele tiden legge til valgfrie sperringer via Mine Sider og Talkmore appen. Her tilbyr vi alt fra datakontroll til sperre for innholdstjenester. Du vil i tillegg ha full oversikt over ditt forbruk. Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Tar telefon med en gang, hyggelige kundebehandling og så behjelpelige.
God dag Kari! Så gøy å lese at du er ny fornøyd kunde hos oss! :D Vi kan informere om vår "spørsmål og svar" side på www.talkmore.no. Om du skulle ha noen spørsmål utenfor vår åpningstid så vil du mest sannsynlig finne svar på dine spørsmål her. Vi har nylig oppdatert denne siden med masse nyttig informasjon. Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Tusen takk for så mange muligheter, det virker som om selskapet er veldig bra og at det vil være bra hvert år, vil fortsette å øke antall data for kundene.
Hei Ileana :-) Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å være best mulig for våre kunder hvert eneste år. Det er bare å vente i spenning på alle mulighetene og nyhetene i fremtiden. Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Kjapp, relevant, og ga rikelig med svar, + ga meg et billig abonnement
Profesjonell service, imøtekommende og enkle. Lengre kundeservice mandag til fredag.
Hei Thomas! :-) Tusen takk for snille ord! Vi håper å se deg som kunde hos oss igjen, her er du alltid velkommen. Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Jeg er virkelig fornøyd med Talkmore. De har dekning overalt der det er dekning, og i tillegg er de rimelig. Kundeservice er alltid hjelpsomme om det skulle være noe. Det eneste som kan pirkes litt på er at det burde være fri data i tillegg til fri sms og mms. I alle fall mer data. Men dette kommer nok siden andre operatører får mer og mer fri data.
Hei Ingrid! :-) Det var utrolig hyggelig å lese at du er fornøyd! Vi jobber hele tiden for å ha Norges mest fornøyde mobilkunder, det er dette som er vårt absolutt viktigste mål. Da hjelper det at vi kan tilby full Telenor dekning. Takk for at du pirker og gir oss en viktig tilbakemelding. Om dette er noe vi kommer til å tilby i fremtiden er uvisst per nå, men vi tar hele tiden ønsker videre til vår produktavdeling. Det er hovedsakelig våre kunder som kan påvirke våre produkter, det er nettopp derfor vi setter pris på ærlige tilbakemeldinger. I dag er vårt største abonnement Fritt 40GB, det er i tillegg hele tiden mulig å bestille datapakker via Mine Sider og appen vår. Om man har et større databehov så tilbyr vi også Mobilt Bredbånd. Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore